Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Street Style

17 komentarzy:

  1. No nie wiem.. Kolorystycznie- super. Buty+koszula daje świetny efekt.
    Nerka zupełnie tu nie pasuje, wymieniłabym tą spódniczke/sukienke i kurtke.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się połaczenie buty-spódnica-koszula ale według mnie kurtka i nerka tutaj nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie super :) Buty fajnie komponują się z koszulą, spódnica z kurtką, a nerka jako element kontrastowy fajnie wszystko urozmaica :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylka mega, wszystko idealnie do siebie pasuje, choć na pierwszy rzut oka mogłoby się tak nie wydawać. Co do nerki - uważam, że jest ona tu potrzebna ze względu na kolorowe obcasy przy butach, które bez czerwonego akcentu w stylizacji mogłyby drażnić. Przydałoby się jednak zakryć czymś ten biały fragment biustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dotąd najlepsza według mnie stylizacja od czytelnika, naprawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z komentarzem Liv, ze wszystkich dotąd ukazanych stylizacji czytelników, właśnie ta podoba mi się najbardziej. Świetne połączenie kolorów, chociaż nie przepadam za tą kurtką, ale tutaj bez niej byłoby gorzej. Jedyne co mi przeszkadza to wystający kawałek stanika. Całą resztą jestem zachwycona, bo raczej nie wpadłabym na tak ciekawe połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolorki i połączenie. Niby elegancko, ale jednak sportowo i luźno. Jak dla mnie bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba, śliczna ta spódniczka i buty. Z jakiego sklepu, ktoś wie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódniczka to sukienka Hot Buys z It Girls, a buty z Subcouture.

      Usuń
  9. nerka i kurtka do wymiany,reszta jest ładna :) ps. czy tylko mnie przeraża ta twarz?doll wygląda jakby była wściekła xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Angry Taylor Swift realness?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta nerka out, i stylka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem przekonana do nerki i kurtki, ale tak to super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorystycznie wyszło bardzo ciekawie. Podoba mi się pomysł na nerkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się od początku spodobała ta stylizacja. To połączenie kolorów jest naprawdę interesujące i tutaj prezentuje się naprawdę świetnie. Nie każdy potrafi tak to skonstruować. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się kurtka z sukienką i koszula z butami, ale całość jakoś tak średnio wypada

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!