Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"Mam na wszystko czas, tylko nie miłość..."
Cześć,
Bardzo miło jest mi się z Wami przywitać. Dziękuję Kindze, że chciała abym wstawiała dla Was moje stylizacje. Powiem szczerze, że trochę się obawiam - wypadłam z wprawy pisania postów, i sama nie wiem jak się do tego zabrać. Mówią jednak, że trening czyni mistrza więc może za jakiś czas rozwinę skrzydła.
Jeszcze raz dodam, że bardzo się cieszę mogąc tu być, zajmować miejsce wśród wspaniałych ludzi w redakcji i pisać dla Was, drodzy czytelnicy. Mam nadzieję, że dobrze mnie przyjmiecie.

Na pierwszy ogień idą dwie, bardzo podobne do siebie stylizacje. Różnią się jedynie szczegółami. Która wersja bardziej przypadła Wam do gustu?
okulary - It Girls/Original Future, kolczyk - Fendi tribute, choker - Bonjour Bizou, bluzka - Trails/Ralph Lauren + Bonjour Bizou, marynarka - Royalty, nerka - Gucci Tribute, spódnica - It Girls, skarpety - Gucci Tribute, buty - Evil Panda/Royalty

11 komentarzy:

  1. Miło widzieć nowe osoby na blogu.
    Pierwsza wersja bardziej mi się podoba, świetne połączenie dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna,tylko zdjęłabym te skarpety

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kocham skarpety, pewnie przez to z nimi przesadzam :p

      Usuń
  3. Gdyby nje te skarpetki bardziej podobałaby mi się pierwsza wersja, ale jakoś te zielone paski na nich mi nie zgrywają się z resztą. Druga stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawialam sie czy nie dorzucic zielonego koloru to stylizacji, wtedy pewnie skarpety lepiej by się wpasowały. Dzieki bardzo! 💛

      Usuń
  4. Witaj kochana oficjalnie na blogu!!! Też się cieszę, że do nas dołączyłaś. Mi osobiście obie stylizacje bardzo się podobają. Ja ogólnie uwielbiam kolor biały więc to mocno w moim stylu :) Ale zgodzę się z komentarzami wyżej i też zrezygnowała bym z tych skarpetek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też choruje na białe stylizacje, bardzo mi się to podoba. Dziekuje!

      Usuń
  5. Obie wersje są świetne :)
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, powodzenia!
    Stylizacje są piękne, "dopięte na ostatni guzik"! Perfekto! Przeszkadza mi trochę to, że jednen screen jest niżej, a drugi wyżej, ale mniejsza, stylizacje to rekompensują;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!