Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Black&White
Witajcie! Dzisiaj dwie stylizacje z użyciem dwóch podstawowych kolorów, a mianowicie białego i czarnego. W pierwszym outficie króluje czerń, a w drugim biel. Obie mają trochę wspólnego ze sobą: marynarki, nerki, spodnie na kant.. 
Z góry przepraszam, że w drugiej propozycji pojawia się po raz kolejny ta sama marynarka, lecz nie miałam innej białej, która by pasowała.. 

|| naszyjnik - Killah || marynarka - Take Your Mark || golf - Pearls || nerka - Original Future || bransoletka - Take Your Mark || spodnie - Velvet Orchid || buty - Balmain Tribute ||
|| kolczyki - CP || marynarka - Bonjour Bizou || spodnie - It Girls || koszule - Basics, Antidote || buty - It Girls || nerka - CP ||

7 komentarzy:

  1. Ta 1 jest po prostu brzydka, te buty wyglądają ty okropnie, ale 2 stylizacja jest cudowna, świetnie połoczone ciuchy, super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to ja wolę zdecydowanie 1. Te białe lamówki sprawiają że całość nie jest nudna. Zrezygnowałbym może z biżuterii i postawił na minimalistyczny klimat.
    2 też jest ładna, ale w żaden sposób mnie nie zachwyca. Połączenie tych spodni i marynarki jest świetne, ale już mi się porzejadło, bo już tyle razy je widziałem:/
    Kończąc pozytywnym akcentem to strasznie podoba mi się makijaż oka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja byłaba genialna, gdyby nie trochę tandetna biżuteria. Druga jest też całkiem fajna, tylko po prostu trochę wtórna. Ogólnie obie stylki się bardzo dobrze prezentują, mimo drobnych wad. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się biały akcent w marynarce z pierwszej stylizacji, gdyby go nie było, to wszystko by się ze sobą zlało, poza tym fajnie łączy się z białym paskiem na spodniach. Jedyne co mi przeszkadza to bransoletki na lewej ręce, natomiast błyszczące korale wyglądają bardzo dobrze, zapewne dlatego, że mają połysk i są widoczne na tle czarnej bluzki. Od siebie wymieniłabym tylko nerkę na torebkę, ale rozumiem, że to było zaplanowane ze względu na całość postu. Druga stylizacja jest poprawna, choć dałabym jakieś półbuty zamiast tych szpilek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardziej podoba czarna. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!