Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
7 trends - day 4

left CHANEL right GUCCI



12 komentarzy:

  1. Trend fajny ale omg 2x więcej do noszenia, nie ważne ile mam torebek i jakiej wielkości, zawsze je załaduje do pełna xD
    SUPCIO BARTEG TAK TRZYMAJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jestem zachwycona! Bardzo podoba mi się ten trend, swietnie to wygląda w stylizacjach. Na co dzień wybieram jednak wygodniejsze opcje, ale na stardoll jestem jak najbardziej na tak. Co do Twoich stylizacji - wybrane tło idelanie się z nimi komponuje! Są takie luźne, ale naprawdę fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje stylizacje niestety nie przekonały mnie do tego trendu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż, ja na codzień zawsze kombinuję, żeby nosić jak najmniej xD Jakoś nie mogę sobie wyobrazić noszenia dwoch torebek ;3 Aczkolwiek trend na wybiegu wygląda jak najbardziej ok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. żadna stylizacja nie jest powalająca, ale pierwsza może się jeszcze wybronić - bez tego paska byłoby lepiej. nie lubię tego trendu, bo to śmiesznie wygląda XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze w podróżach mam na sobie dwie torebki i wszyscy się ze mnie smieją:|. Ogolnie ten trend mi się posoba, Twoje stylizacje jeszcze bardziej utwierdzaja mnie w przekonaniu, ze łączenie kilku torebek to spoko opcja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten trend wygląda dobrze jak się umiejętnie połączy ze sobą torebki.
    Ze stylizacji bardziej podoba mi się druga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie trend to porażka:D Chyba, że się umiejętnie połączy.
    Tym razem stylizacje mi się nie podobają;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ogromną fanką tego trendu. Z jednej strony wygląda śmiesznie i niepraktyczne, ale jest w nim coś wyjątkowego. :P
    Pierwsza stylka to sztos, w drugiej nie przepadam za bazą, ale dobór dodatków na 5+ :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się estetyka twoich postów! Stylizacje są takie pół na pół. Sama czasem noszę dwie torby ale ze względu na wygodę (przepakowuję się w aucie-życie studenta :D). Raczej nigdy nie ubiorę jednocześnie dwóch małych torebek-bezsensu :/

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, uwielbiam ten trend! Miroslava Duma zaprezentowała ten trend podczas Fashion Week i wyglądała niesamowicie, za jej śladami poszła polska blogerka - Jessica Mercedes, wyszło jej też super.
    Obie stylizacje są świetne, zwłaszcza pierwsza - jak te torebki idealnie pasują do spodni! Duży plus za tło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny trend, ale na stardoll to wygląda co najmniej śmiesznie imo. Stylizacje fajne tho! Pierwsza jest boska :P

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!