Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kroniki Stardoll - Hot Buys December 2008
Cześć wszystkim!

Chciałabym w tych postach przybliżyć Wam dawne Hot Buys i inne rzeczy, które miały miejsce szmat czasu temu. Myślę, że jest wiele osób, które by sobie z chęcią przeskoczyły te kilka lat wstecz i powspominało, być może, swoje początki przygody ze stardoll.


Zacznę od grudnia 2008 roku. Powstaje pytanie dlaczego akurat od wtedy. Już wyjaśniam. Są to pierwsze HB, które otworzyły mi się bez problemu, wraz z opisem przedmiotów. Ot cała filozofia. Reszta była dostępna do obejrzenia tylko na miniaturce, a szkoda.


name - shop - date
Hot Buys Dress - Voile - 1 December
Hot Buys Shoes - Voile - 1 December
Hot Buys Skirt - Bisou - 5 December
Hot Buys Bag - RIO - 8 December
Hot Buys Earrings - Splendid - 12 December
Hoy Buys Top - RIO - 15 December
Hot Buys Trousers - Folk - 17 December
Hot Buys Necklace - Splendid - 19 December
Hot Buys Pins - Splendid - 24 November
Hot Buys Jacket - Bisou - 26 November

Nie mam pojęcia jak przedstawiały się ceny tych ubrań, ponieważ nie grałam jeszcze wtedy w stardoll. Zaczęłam kilka miesięcy później. Choć w sumie, 7 czy 8 letnia ja, zapewne nawet nie zwracała uwagi, że to HB.

Jak widać przeważały ubrania eleganckie - sukienka, naszyjnik itd. Czyżby było to odniesienie do nadchodzącego wtedy sylwestra i świąt? Sądzę, że tak.

Szczerze to odnoszę wrażenie, że prawie identyczną spódniczkę mamy obecnie do kupienia w RIO. Jedyne czym się różnią to kolor. Ta tu jest srebrna, a ta dostępna teraz złota. 

Co sądzicie o pomyśle na dział?
To już wszystko na dziś. Jak widać są też drobne błędy - dwa Hot Buys'y jednego dnia czy niezgodny miesiąc (ciekawe czy rzeczywiście tak wyszły), ale spójrzmy na to inaczej. Przecież to końcówka 2008, potem z pewnością będzie lepiej (oby).

Obiecuje, że z biegiem czasu bedą pojawiać się też stylizacja. Chyba, że są tu dobre duszyczki, które mają jedne z najstarszych HB i chciałyby dać mi zaszczyt wystylizowania ich doll.

źródło zdjęcia: http://www.stardoll.com/en/magazine/post/26902/december_hot_buys.html

15 komentarzy:

  1. To futerko jest całkiem fajne, muszę na nie zapolować. Podoba mi się pomysł, czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz też je szukać w Callie's Pick, bo ja mam je właśnie stamtąd :>

      Usuń
  2. ja z tych HB mam tylko torebkę,miałam również tą spódniczkę,ale nie wiem jaka była cena,ot tyle że pamiętam jak ją od kogoś kupiłam to była waluta w sm

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. takie same rzeczy są na errorstardoll lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na error sa przypomniane wszystko kolekcje. My skupiamy się na HB, a dodatkowym urozmaiceniem postów będą stylizacje z omawianymi rzeczami (jeżeli tylko ktoś bedzie posiadał je w swojej kolekcji). Stąd też uważam, że nasze posty mają zupełnie inny zarys.

      Usuń
  4. Moim ulubieńcem miesiąca jest czarne futro i na szczęście go posiadam, oczywiście oryginał! :> Mam jeszcze sukienkę, torebkę i spinkę z motylem.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie wpisy, ale właśnie też kojarzę taki dział z innego bloga więc nie wiem co sądzić. Miałam wszystkie z tych HB, na pewno nie mam bluzki i spodni, resztę powinnam mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie lepsze HB od teraźniejszych, te zielone spodnie na fb bazarkach są warte sporo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny dział. Co prawda taka "kronika" jest też na innym blogu ale myślę, że jego właścicielka nikomu nie zrobi awantury z tego powodu. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie posty były na milionie innych blogów parę lat temu, więc nie ma tu o co się kłócić :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi dział się nie przyda, jakoś nie interesują mnie hb sprzed lat ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic z tych rzeczy mi się nie podoba ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. większość z tych rzeczy mam i nie mogę się ich pozbyć :l

    OdpowiedzUsuń
  12. Wig. Nie wiedziałem, że to futerko jest takie stare :o

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!