Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Sweet Suites
Dzień dobry wszystkim! 
Jak minął Wam tydzień? Mój pracowicie, ale daje radę. 
W poście czeka mała niespodzianka :)



Bazą dzisiejszej aranżacji jest przepiękne wnętrze pochodzące ze sklepu Sweet Suites (cena 38sd). Koszt zakupu jest niemały jednak uważam, że warto zainwestować bo jest naprawdę świetnie wykonane. W związku z czym nie chciałam go za bardzo zagracić i myślę, że wyszło naprawdę fajnie. Kolorystyka jest jak zapewne już zauważyliście dosyć nietypowa jak na mnie jednak wydaje mi się, ze pasuje do tego wnętrza. 


A jak Wam się podoba? 




Kilka postów temu pytałam się Was czy chcielibyście zobaczyć małą relację z wiosennego pokazu Bizuu i kilka osób wyraziło chęć zobaczenia. Postanowiłam nie robić oddzielnego postu. 


Pokaz odbył się 07.02.2018 w Praskiej Drukarni. Planowo zacząć miał się o 20.30, ostatecznie zaczął się około godziny 22.00. Zaproszenie dostałam od marki Lilou ( wygrałam je w konkursie) i oprócz niego dostałam również biżuterie, miałam również zapewniony hotel w Warszawie. To było spełnienie jednego z moich marzeń i nadal trudno mi uwierzyć, że tam byłam. Pokaz i cała jego oprawa to niesamowite doświadczenie. Obejrzenie relacji z pokazu a bycie na nim to zupełnie dwie różne rzeczy. Jeżeli chodzi o zdjęci to światło było masakryczne i trudno było cokolwiek uchwycić. Dodatkowo mam problem z aparatem w telefonie więc zdjęcia są jakie są.





  


Na pokaz wybrałam sukienkę marki Just Unique i klasyczne szpilki Louboutin 






Na zdjęciu za mną @Mirabelove

19 komentarzy:

  1. Aranżacja mi się nie podoba. Średnio wygląda tam taki żywy kolor.
    Zazdroszczę pokazu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Dziękuje za opinię, ale nie wiem czemu mnie ten kolor tam przekonuje. Sama wiesz że lubuje w jasnych aranżacjach

      Usuń
  2. A mnie się wydaje, że ten żywy kolor dodaje tej aranżacji charakteru, bez tego byłoby troche smutno.
    Wnętrze z suite bardzo fajne, aż mam ochotę je kupić, ale nie wiem czy zdobędę siły na jego aranżację.
    Relacja z pokazu- super, zazdro i gratuluję takiej nagrody ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. aranżacja wygląda ładnie, a żywy kolor... to różowy, a skoro kocham róż to pasuje wszędzie :D bardzo mi się podoba.
    Super relacja! Gratuluję Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobaja mi się te żywe kolory i ogólnie cegły i wnętrza w stylu industrialnym. Co nie zmienia faktu ze znowu odwaliła kawałek dobrej roboty bo patrzy się na to bardzo dobrze.
    Co do relacji, gratuluje i bardzo zazdroszczę. Super przeżycie na 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinię :) Ja jestem zakochana w tym wnętrzu. Co do pokazu faktycznie coś niesamowitego

      Usuń
  5. Dla mnie rewelacyjne wnętrze. Sam szablon(?) świetnie zagospodarowany meblami. Dobór kolorów nietypowy, ale nadzwyczaj udany. Jedna z twoich lepszych aranżacji

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna aranżacja! Bardzo mi się podobają żywe kolory razem z cegłami.
    Super relacja z pokazu, a stylizacja bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezus zazdroszczę, piękny apartament

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszej Kini rośnie fejm! Fajna aranżacja. A w tej sukience, jak już mówiłam, wyglądałaś szałowooo ✨❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi sie podoba ta aranżacja:D Gratulacje wygranego zaproszenia:) Ja nie lubię pokazów mody, nie chodzę, nie oglądam, ale zdjęcia wyszły fajnie nawet mimo złego światła:)) Ja osiwiałam jak zobaczyłam ceny biletów na to muzyczne Rolling Stones na narodowym:<

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne wnętrze. Ostatnio podobają mi się połączenia takich surowych wnętrz z ekskluzywnymi meblami i dodatkami.
    Pokaz wygląda bardzo ciekawie, też chętnie bym poszła. Super, że udało Ci się spełnić marzenie! :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!