Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Subcouture
Do Starplazy właśnie trafiła zapowiadana wczoraj kolekcja czasowo limitowana SubCouture. Ceny wahają się między 11sd (10sd ze zniżką) a 42sd (38sd ze zniżką). 

Niestety nie obyło się bez błędów. Aktualnie w Plazie nie ma sklepu, rzeczy dostępne są tylko w katalogu jednakże trudno cokolwiek kupić bo cały czas wywala wtyczkę.

EDIT

Sklep pojawił się już w Plazie i błąd z wtyczką też zniknął. Dostawa obejmuje dwa piętra i znajdziemy w niej jeden męski manekin.
Ja osobiście uważam że ta kolekcja jest średnia.
A jak Wam się podoba?



20 komentarzy:

  1. Myślałam, że tylko ja mam problem z tą wtyczką. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie wszyscy go mają...

      Usuń
    2. W sumie już nie żałuję, że wtyczka mi się zacięła, bo kolekcja jest bardzo fatalna :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ups... już poprawione

      Usuń
    2. http://queens-of-fashion.blogspot.de/2018/02/oferta.html#comment-form

      Na reklamie było Subcuture XD

      Usuń
    3. Faktycznie, wiedziałam że gdzieś tak widziałam

      Usuń
  3. bez szału, ale kilka rzeczy kupiłam - nerkę, czerwoną bluzkę, różowe okulary, jeansową sukienkę, t-shirt z jeansowym nadrukiem i różową bluzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. jednym słowem- porażka xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no może w sumie ta czerwona bluzka jest ciekawa, ale chyba jej nie kupię.

      Usuń
  5. miałam to samo,myślałam że oszaleję jak zaczęła mi wtyczka świrować i wywalać co chwilę....kolekcja szału na mnie nie zrobiła,ceny są jak zwykle wysokie lecz mimo to kupiłam błyszczącą sukienkę z pierwszego piętra i z drugiego piętra kupiłam jeansową sukienkę,niebieską na ramiączka i biały T-shirt z krótkim rękawem :) te body białe byłoby fajne gdyby nie ten napis ;x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam tylko 3rzeczyxddd

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudrowo różowy męski t-shirt przypomina mi kopię tego czarnego, który był w ostatniej kolekcji. Różowa bluza z logo wygląda jak kopia zgniło zielonej z Anti z białym logiem. :))
    Ale ogólnie mi się kolekcja nawet podoba, kupiłam naprawdę sporo rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. No i bardzo dobrze, kolekcja bardzo słaba, ja bez sd, więc się cieszę tym razem :D Najlepsze z tego wszystkiego jest wnętrze. Kupiłam okulary, zastanawiam się jeszcze tylko nad czerwoną bluzką z drugiego manekina.

    OdpowiedzUsuń
  9. Po zapowiedziach myślałem że będzie się lepiej prezentować. Najbardziej podobają mi się te dwie cekinowe sukienki. Trochę się zawiodłem zwlaszcza ze poprzednie były super

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się bardzo podoba wnętrze - jest boskie! ♥
    Z ubrań podobają mi się nerka oraz drugi set z pierwszego piętra.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam chyba 3 rzeczy m.in czerwone buty i żółte okulary. Ogólnie kolekcja nie powala a szkoda bo zwykle baardzo lubię ten sklep :|

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!