Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Punkty QoF: ubrania, reklamy
Trochę czasu już minęło odkąd ogłosiliśmy nasz system punktów, czyż nie? Do tej pory nie pojawił się post z ubraniami do kupienia, ponieważ musiałem wszystko dobrze przemyśleć, zobaczyć w jakim tempie zarabiacie punkty itd. aby ustalić jakie ceny powinny mieć rzeczy w takich postach. Planuję i mam nadzieję, że tego typu atrakcja będzie pojawiać się raz w miesiącu, nie częściej.
Muszę jeszcze powiedzieć, że delikatnie zawaliłem sprawę gdyż nie aktualizowałem punktów dla komentatorów tygodnia w okresie 29.01 - 04.02.2018, dlatego też wszystkie osoby z listy, które w tamtym okresie na niej były, otrzymały dodatkowe 25 punktów!



Tak wygląda nasz Punkt QoF w tym momencie, jeśli jednak masz inny pomysł na niego, zrób własny i nam go pokaż, a kto wie, może go użyjemy? Jeśli tak, otrzymasz nagrodę w postaci punktów oraz stardollarów.
A może ktoś z Was ma pomysł jak można inaczej nazwać ten system? Punkty QoF to dosyć długa nazwa, może da się ją skrócić? Propozycje w komentarzach!


Zapewne chcielibyście już zacząć, ale poczekajcie chwilkę.. bardzo ważna zasada
• jedna osoba może maksymalnie kupić 2 ubrania, w końcu nie chcemy aby jedna osoba wszystko wykupiła;

Reklamy
Jak wspomniane wcześniej, za punkty QoF można kupić reklamy, jednak ich ilość jest ograniczona, tak prezentują się ceny

reklamy w poście 150
0/1
reklamy pod postem ?
0/0
reklamy w pasku bocznym (7dni) 50
2/2
reklamy w pasku bocznym (14dni) 100
2/2
reklamy w pasku bocznym (30dni) 150
1/1


Ubrania
Aby zobaczyć cenę ubrań:
• najedź na daną rzecz (komputer);
• kliknij na daną rzecz (urządzenia mobilne).

Chanel Tribute
125

B.Bizou
50

Chanel Tribute
60
Subcouture
125

Anna Sui Tribute
40

Balmain Tribute
150

Subcouture
75

Wszystko odbywa się w komentarzach, ubrania znajdują się na koncie dominikadomcia. Jeśli chcesz kupić reklamę, również napisz w komentarzu, a my się z Tobą skontaktujemy!

26 komentarzy:

  1. poproszę buty z drugiego manekina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przygarnę bluzkę :D
    P.S. Jaram się tymi wyskakującymi cenami, dobra robota :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze muszę trochę pozbierać ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Punkty to super sprawa i coś, czym wyróżniacie się pośród innych blogów.

      Usuń
    2. Być może niedługo będzie szansa na zebranie całkiem niezłej sumki punktów, o tym jeszcze będę informować! Dziękujemy <3

      Usuń
  4. Poproszę o bluzę Chanel i pasek.
    + mogę reklamę jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystawione! Tak, reklamy nie mają nic wspólnego z ubraniami, z tego co pamiętam masz mnie w znajomych na stardoll, napisz jaka reklama i co ma w niej być!

      Usuń
  5. Łał, niesamowite! Bardzo mnie ciekawi jak zrobiłeś te napisy po najechaniu myszką, bo kiedyś przeszperałam całe internety jak to zrobić i nic się nie dowiedziałam xd
    Qof coin bardzo ładny :D
    Jaram się tym całym pomysłem, super robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o takie sprawy, to trzeba kombinować jak tylko można aby sobie ułatwić sprawę, ja robię wszystko aby nie używać skryptów. Magia polega na tym, że oba obrazki tak na prawdę nie są w całości a w częściach (jak zaznaczysz, to zrozumiesz) i na każdy obrazek nałożony div z napisami które pojawiają się po najechaniu, tutaj już wystarczy tylko CSS do tego ^-^ Dziękuje bardzo <3

      QoF Coin brzmi dobrze, ale skoro to polski blog, lepiej nie mieszać języków ;D Chociaż, że sama nazwa nie jest polska haha :D

      Usuń
    2. Może korony qof i pieniążek z samą koroną :p

      Usuń
    3. https://i.imgur.com/0ECvYVf.png

      chociaż trochę widać, że coś na tej monecie jest, moze inny kolor?

      Usuń
  6. fantastycznie wyszedł pomysł z cenami!
    punkt qof też się super prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Proponuję nazwę Punkty. :) Krócej już chyba się nie da. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  8. kuuurcze zostałam wyprzedzona z tą bluzą od Chanel! :D
    Ogólnie świetny pomysł z tymi punktami. A tego typu posty będą się pojawiać zawsze mniej więcej tego samego dnia w miesiącu, czy np. raz może to być początek, raz środek a raz koniec? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, myślę że to będzie spontanicznie dodawane, ale jeśli pomyśleć, informowanie czytelników że taki post się pojawi o danej godzinie dnia jakiegos tam, czytelnicy prawdopodobnie będą walczyć jeśli trafi się jakaś perełka, a kto nie lubi rywalizacji? ;D

      Usuń
  9. Super sprawa :D
    Teraz pora na zbieranie punktów xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszy system jaki dotąd widziałam piękna organizacja jestem pod wrażeniem!
    Również chciałabym bardzo pięknie podziękować za dodanie mnie do listy :)
    Co do nazwy to nie wiem czemu ale od razu skojarzyła mi się nazwa 1 Quink (1 kłink lub kilka kłinków) XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie komentarze zawsze sprawiają że chcę dalej coś robić dla was! Dziękuję!

      Kłink brzmi fajnie, ale chyba niezbyt profesjonalnie haha ;D

      Usuń
    2. Haha wiem o tym, ale może kogoś to zainspiruje do wymyślenia czegoś bardziej odpowiedniego, kto wie? :D

      Usuń
  11. fantastyczny pomysł! chyba ominęłam informacje o punktach, ale uważam że genialnie wymyślone. Jaram się też estetyką i jakością tego wpisu, mega!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się bardzo podobają kolorowe buty sub

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chciałabyś wykupić, napisz konkretnie ;D

      Usuń
  13. Genialnie! Wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przerwa od stardoll trochę wybiła mnie z rytmu i widzę, że muszę sporo nadrobić haha. Świetny pomysł z punktami!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!