Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
[7] Times Square can't shine as bright as you
     Tym razem krótko, bo ostatnimi czasy jestem jakaś nijaka. Ale chciałam coś wstawić, tym bardziej, że nie udzieliłam się na Walentynki! Jak je spędziliście? Ze swoją drugą połówką, czy jednak zadbaliście tego dnia o siebie? Ja połowę tego dnia spędziłam w pracy, ale to o wiele lepsze, niż wypadek samochodowy jak było rok temu.

     Jakie macie swoje sprawdzone sposoby na doła, a jakie na to, aby się zmotywować? Odpowiedzi poszukiwane na już!

Buziaki,
Sejka

18 komentarzy:

  1. Stylizacja jest bardzo ładna, podoba mi się.
    Ja walentynki spędziłam w pracy a później z chłopakiem :)
    Co do dola ja zawsze stawiam na samotny dzień pełen głupich polskich romantycznych komedii i wycinaniu popcornu na zmianę z czekolada

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze sposobów na doła ja polecam seriale, zwłaszcza komediowe. Co do motywacji to nie pomogę, bo sam ją gdzieś straciłem xd
    Stylizacja jest świetna. Podoba mi się jej klimat i wykorzystanie spodni. Teraz żałuję, że ich nie kupiłem

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja pierwsza klasa! Zresztą widziałam ją już w apartamencie. Mioodzioo!
    Na doła nie mam rady, jak mi się zdarza - to musi po prostu sam przejść ;) Ja 14.02 spędziłam na fotelu u denstysty, który wyrywał mi dwa zęby, fajnie co? A resztę dnia spędziłam z napchaną wacikami gębą. Także tak :D MAtix miał przynajmniej święty spokój :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozbywanie się gadów jest czymś dobrym sposobem na relaks!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja robie wam darmowy spam przy okazji na innych blogach, bye

      Usuń
    2. Proszę Cię, kogo to interesuje. Nie znoszę jadu i nie jesteś tu mile widziany, więc żegnam.

      Usuń
    3. Nit, tu nie rzucał jadem, żegnam. To była konstruktywna krytyka, widać, że nie lubicie jak ktoś wam wytyka błędy. I radzę sie opanować bo nie jesteś anonimowy, strogard gdański

      Usuń
    4. A popatrz, od dawna tam nie mieszkam i tego nie wiesz? ;/

      Usuń
    5. Ale stamtąd pochodzisz, bye

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. aha, jeśli chodzi o doła, to u mnie działa czekolada. dużo czekolady. cała tona czekolady. komedia, lody, popcorn. Ogólnie żarcie jest najlepsze na wszystko!

      Usuń
  6. Zmotywować? A co do takiego? Tego nie wie student, który musi napisać trzy prace pisemne do 10 marca :D
    Jeśli chodzi o sprawdzone sposoby na doła, to u mnie zawsze się sprawdzają drzemki oraz oglądanie seriali.
    Stylizacja jest super, wszystko ładnie do siebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna, tylko brakuje podszewki..

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zakochana w Twojej doll, ja jakoś nie mam pomysłu na swoją... A co do stylizacji baaardzo podoba mi się góra tak pasuje do tej karnacji (co to za spodnie i pasek?).Tylko kurczę te buty mnie nie przekonują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie+ pasek to jedność. Pochodzą one ze sklepu Versace. (ostatniej kolekcji Tribute).

      Usuń
  9. Na doła najlepszy jest namiętny seks :)
    A stylizacja zbyt typiarkowa jak ma moje gusta, sorry not sorry :p

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!