Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wow! Coldi wstawia stylkę!
Szaleństwo moi drodzy!
          Nie chcę pozwolić Wam o mnie zapomnieć. Ostatnio grzebię czasem w coldziakowej szafie. Nie zawsze, ale czasami uda mi się skleić coś, to uznam, że jest jakieś. Jakie - to już pytanie będzie do Was. Zaznaczam, że mogą pojawić się kombinatorki. Oczekuję od Was konstruktywnych komentarzy z ocenami. I pamiętajcie, że coś co się komuś podoba, nie musi podobać się Wam. Jak będzie mi się to "czasami" zdarzać częściej, możecie się spodziewać, że będą pojawiać się moje stylizacje tutaj w ilości większej niż "raz na jakiś czas" ;). A może i jakiś makijaż mi się przytrafi. 

Kto wie, jak nawet ja nie wiem? Taka ze mnie krejzi blogerka ;)

Taka słoneczna stylizacja. Mam dość zimy, a się nawet jeszcze na dobre nie rozkręciła, eh...

Komentujcie :)

Buziole,
krejzi Coldzix

10 komentarzy:

  1. mimo że nie lubię tej kurtki to stylizacja jest bardzo ładna,aż mi się zachciało wiosny....u mnie zima na całego,śnieg sypie i nie przestaje :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Podoba mi się! Wszystko jest ładnie! Cool! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten look za dobór kolorów, jest fajnie! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie! Skad sa te spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega! Taka wiosenna! Szkoda tylko, że za oknem biało :( Nie przepadam za zimą wiec miło poczuć powiew wiosny w twoje stylce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że coś nowego od Coldzika. Stylka miodzio i te kolorki super. I piękne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kolorki sprawiają, że aż się ciepło robi ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylka, dzięki kurce nie jest mdło :D
    Wstawiaj jak najczęściej, tu nawet się nie ma nad czym zastanawiać!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!