Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Must Have
Off-White Tribute: Off White Inspired Ruffle Top

Hej, dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym Must Havem, tym razem jest nim biała bluzka pochodząca z całkowicie nowego Tribute, czyli Off-White. Bluzka kosztuje 21sd lub 19sd ze zniżką. W pierwszej stylizacji chciałem pokazać, że można wystylizować ją w sposób elegancki. Ubrałem długie czarne spodnie na kant i to było by na tyle elegancji. Chcąc przełamać całość dodałem sportowe buty i skarpetki w paski, które miały pasować do szelek znajdujących się pod koszulą. Na koniec do ręki włożyłem torebkę w czerwone pasy, srebrny kolczyk i zrobiłem choker  z paska. Druga propozycja miała być zwiewna i luźna. Krótka plisowana spódnica i duża ilość złota idealnie wpisywała się w temat. Dla kontrastu w stylizacji pojawiły się mocne długie kozaki, które delikatnie przerobiłem.
Jak się Wam podobają moje stylizacje oraz mój kolejny wybór?
1 | Kolczyk-Subcouture | Choker(Pasek)-Fallen Angel | Bluzka-Off-White+Young Hollywood+Royalty+Velvet Orchid | Spodnie-LE | Torebka-Runway | Skarpetki-Killah | Buty-Velvet Orchid

2 | Choker-LE | Bluzka-Off-White | Pasek-Versace | Spódnica-Versace | Bransoletka-LE | Torebka-Royalty | Kozaki-LE+Subcouture |

11 komentarzy:

  1. Kestem zachwycona obiema. Są na prawdę megaśne:P

    OdpowiedzUsuń
  2. druga stylizacja jest bardzo ładna :) w pierwszej nie podobają mi się buty :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory! To jest must have! Uwielbiam takie stylki, ale w pierwszej inne buty bym dała, a tak to bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluzka, bardziej podoba mi się podoba druga stylizacja. Skoro pierwsza miała być elegancka to mogłeś ją do końca utrzymać w takim stylu. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, chociaż druga podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Top zasługuje na tytuł must have i nadaje się do lekkich stylizacji.
    Stylizacji nie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się pierwsza najbardziej podoba. Świetny pomysł na choker z paska :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wybór. Stylizacje nie do końca mi się podobały, jednak po przeczytaniu opisu poszczególne połączenia nabrały większy sens i trochę przekonałam się do całości. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry wybór, bluzkę oczywiście już mam, polecam wszystkim.
    Pierwsza stylizacja podoba mi się bardziej, zmieniłabym tylko buty skoro ma być to stylizacja elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta bluzka jest ciekawa i myślę, że ją kupię.
    Stylizacja druga podoba mi się o wiele bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam oko na tą bluzkę, ale jeszcze nie kupowałam nic z offwhite.
    Fajny pomysł na choker w pierwszej stylizacji. Stylizacje obie są spoko.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!