Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Must Have
Tributes Gallery: Gucci Inspired Crossbody Bag

Witam Was po bardzo krótkiej przerwie, wróciłem i nie planuję już żadnych przerw. W dzisiejszym poście zaprezentuję torebkę z nowej kolekcji Tribute, która pojawiła się w starplazie kilka dni temu. Różowa torebka na ramię inspirowana była projektem Gucci, kosztuje 29sd lub 26sd ze zniżką. Cytując klasyka "Jest to Gucci", szkoda, że ja nie mam asystentki Mai która mogłaby mi ją podać. Torba jest bardzo charakterystyczna i nie łatwa do wystylizowania. Ubieramy do niej coś bardzo prostego, albo totalnie szalejemy, nie ma nic po środku, to nie wyjdzie. W moich propozycjach chciałem przesadzić i chyba mi wyszło. 
Jak się Wam podoba, kupicie ją?

1 | Choker-MSW | Sukienka-Dior | Torebka-Tributes Gallery | Rajstopy-Fendi | Kozaki-Balmain |

2 | Okulary-Tributes Gallery | Choker-Evil Panda | Koszula-Antidote+Fallen Angel | Torebka-Tributes Gallery | Spodnie-Marc Jacobs | Buty-Young Hollywood |

15 komentarzy:

  1. torebka mi się nie podoba,nie uważam jej za must have.....jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się nawet druga,ale ja bym wywaliła te koszmarne okulary

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli jest ją trudno wystylizować, to nie wydaję mi się, że to must have. Z resztą jest taka sobie, a stylizacje są jak dla mnie brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie, na pewno jej nie kupię. Jest strasznie kiczowata. Druga stylizacja bardziej mi się podoba, ale gdyby była właśnie bez tej torebki, byłaby jeszcze lepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie jest to Gucci, ale chyba nie jest to must have. :P
    Pierwsza stylizacja jest nawet okej, ale druga kompletnie mi się nie podoba. Kupuję jeszcze szaleństwo w pierwszym looku, ale w drugim już kompletnie ono do mnie nie trafia.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się zgadzam, jest to must have, i podoba mi się bardzo 2 stylizacja pierwsza też ma swój urok!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamy na pokładzie!
    Nie kupiłam tej torby, ponieważ tak jak napisałeś wydawała mi się trudna w stylizacji. Chyba wolę 1-szą stylizację, z drugiej usunęła bym okulary, ale to tylko mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie torebka nie do końca trafiła, może ze względu na jej kolor, czy też wykonanie. Jeszcze rozważę jej zakup.
    Z propozycji bardziej podoba mi się chyba pierwsza, jednak tym razem stylizacje specjalnie mnie nie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  8. zakupiłam tą torebką, nawet mi się podoba, ale fakt... jest trudna do wystylizowania. w sumie obie stylizacje przypadły mi do gusty, jednak w drugiej zmieniłabym buty :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie torebka jest bardzo piękna, jednak nie powiedziałbym wszystkim, że musisz to mieć - nie jest torebka dla każdego. Pierwsza stylizacja byłaby ładna gdyby nie te zakolanówki, druga stylizacja nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawa stylizacja całkiem fajna, w lewej jak dla mnie za dużo się dzieje ;) Ale torebka całkiem przyjemna.
    Witamy po przerwie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja torebkę kupiłam :) aktualnie jest moim marzeniem taka tylko granatowa w realu. Co do stylizacji dla mnie obie są super, torebka gra w nich pierwsze skrzypce a chyba o to chodziło. Nie są one jednak przeładowane ani kiczowate

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały czas zastanawiam się nad kupnem torebki właśnie z tego powodu że jest trudna do stylizacji. Obie stylizacje rzeczywiście zwariowane, druga podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam o kupnie torebki, ale raczej nie kupię. Faktycznie jest strasznie tandetna. Mogli zrobić tą beżową wersję z printem, bo czarną mamy już z LE. Stylizacje niezbyt mi sie podobają c;

    OdpowiedzUsuń
  14. To Twoje najsłabsze dotychczas stylizacje ;(
    Co do torebki uważam tak jak wcześniej wspomniano, że jest kiczowata

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!