Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lipgloss
Witajcie kochani!

Jak wam minął tydzień? Mój minął mi naprawdę prześwietnie :)
Miałem egzamin z fortepianu i zdałem go na 5, więc jestem przeszczęśliwy :D
Poza tym wszystko układało się po mojej myśli i się udawało - oby tak dalej!

Do tego wspaniałego tygodnia mogę dopisać także fakt, iż powróciła mi wena graficzna. Postanowiłem stworzyć look inspirowany lookiem Valentiny z RuPaul's Drag Race (sezon 9), który miała na sobie podczas challengu "Big Hair, Don't Care". To jego właśnie zaprezentuję Wam dziś w poście. Troszkę inaczej niż zwykle, bo nie jest to zwykła stylizacja zrobiona na Stardollu.
Mimo to myślę, że czasem warto przerzucić się na coś innego, żeby było ciekawiej!
Tak oto bez większych wstępów pokażę Wam grafikę:



link do stylizacji, którą się inspirowałem


Charli XCX feat. cupcakKe - Lipgloss
(we love a NASTY bop)

13 komentarzy:

  1. O nie to serio było inspirowane Valentiną hjdgajsvfuas
    Wiesz co o niej sądzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Ja jednak bym wybrał skrzypce. Skrzypce wszędzie ze sobą weźmiesz, ustawisz się z nimi na rynku w mieście czy przy jakiejś ważniejszej ulicy i sobie będziesz mógł zarabiać na życie graniem kiedy już skończysz tę muzyczną. A fortepian to gdzie zabierzesz? ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam raczej większe ambicje w życiu niż granie na ulicy :P

      Usuń
    2. To tak jak ja, ale w tym kraju nie da się żyć z muzyki xD Ale piątesi gratuluję, stylizacja też fajna:)

      Usuń
    3. To tak jak ja:D ale w tym kraju nie da się żyć z muzyki:<< Niemniej jednak piątesi gratuluję :)

      Usuń
    4. Taki uliczny grajek może czasem sporo zarobić. Wy się jeszcze zastanówcie. ;) :) A jak jeszcze Ty i Rockarolla stworzycie duet to dopiero będzie. stardollowy10

      Usuń
  3. Fajna, ale wolałabym stylizacji z stardollowych ciuchów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Grafika świetnie się prezentuje, a sama kreacja jest bardzo ciekawa. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow, mogły by na sd być takie perełki

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoła muzyczna? Podziwiam :D
    Stylizacja cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na stylizację, niesamowicie to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna, lepsza od oryginału.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!