Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Cut Crease
Prawdopodobnie jest to mój pierwszy post, który nie jest postem informacyjnym, brawo ja..
Nie jestem dobry w stylizowaniu dollki, robieniu makijażu czy też dekorowaniu apartamentu, dobre czasy przeminęły i już nic mi nie wychodzi.. ale jednak jest nadal coś, do czego lubię powracać co jakiś czas - grafika. Coś co sprawiało mi wiele przyjemności jak jeszcze byłem stałym graczem stardoll. Co prawda, nagłówków robiłem mało, nawet jeśli to nie były one na sprzedaż, większość grafik, które zrobiłem były tylko i wyłącznie dla mnie, dla ćwiczeń.

Pod jednym z postów napisanych przez Sylwia5278, Kinga napisała, że chciałaby zobaczyć Cut Crease na stardoll, jednak jest to raczej mało możliwe, aby wyszło coś naprawdę dobrego, stardoll i te limity.. mogliby pozwolić na więcej szaleństwa. Ale skoro znam się jeszcze na graficzeniu, czemu by nie spróbować? Tutaj efekty, możecie oceniać





(kliknij by powiększyć)


Szczerze mówiąc, jest to mój pierwszy makijaż wykonany w programie graficznym. Makijaże osób na nagłówkach niezbyt do mnie przemawiały, poza tym z daleka nic nie widać.. Tutaj mogłem sobie trochę pozwolić ;D Oczywiście, jak to ja, nie mogłem się powstrzymać od delikatnego ulepszenia twarzy tj. wygładzenia skóry i pozbycia się ostrych krawędzi cieni ze stardesign hair.

Na policzkach czy też ustach brak szaleństwa, bo to oczy mają przyciagać uwagę! :D

Co sądzicie o makijażu? Chcielibyście może więcej takich? A może na Waszych dollkach? Propozycje i oceny na dole w komentarzach!

18 komentarzy:

  1. Już mówiłam ze bardzo mi się podoba :) w sumie fajnie było by gdybys co jakiś czas robił coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mega! Fajnie, aby było więcej, na innych dollkach:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło mega!

    Faktycznie stardoll jest daleko z tyłu jeśli chodzi o udostępnienie graczom większej możliwości przy tworzeniu makijażu. Tak jakby się cofał, a nie rozwijał.

    OdpowiedzUsuń
  4. hyym... no nie wiem xd Wykonanie jest dobre, jednakze sam makijaz do mnie nie przemawia. Jasne, jestem za takim postom, fajnie zobaczyc realne makijaze na dolkach, zawsze to jakas nowosc w wyglądzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wyszło <3 KO C H A M

    Ja również ubolewam nad tymi ograniczeniami tworząc makijaże.. ostatnio stworzyłam coś a'la tęcza dookoła oka, ale cóż cienia starczyło mi tylko na jedno oko ;') https://imgur.com/a/bjjsC Szkoda, że nie dałam włosów, bo jak skopiowałam i zrobiłam to w jedną twarz to w sumie spoko wygląda, ale ta łysina. XDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uu dziękuję! ♥

      Co do tęczy.. Wyglada genialnie! Szkoda, ze w sumie się stracił makijaż.. Pamiętaj, że zawsze możesz do mnie napisać, na pewno coś zdziałamy razem!

      Usuń
  6. O jaa! Świetnie to wygląda, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super to wyszło, chcemy więcej!
    Poza tym sama się zainspirowałam i stworzyłam swoją wersję cut crease
    https://imgur.com/eac3tVj

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, zrób na sejce, bo jest czarna! xD Już mówiłam, że jest super, mega mi się podoba, jesteś tak zdolny, że nadal czekam na grafiki na stream hehe ❤️
    Dodawaj tu posty częściej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło świetnie! Fajny pomysł z tym, żeby robić takie makijaże też na innych dollkach. Jeśli kiedykolwiek się na to zdecydujesz to się zgłaszam! ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam cut crease w normalnym życiu, więc fajnie, że przeniosłeś ten make-up na stardoll. Efekt jest świetny, wyszło genialnie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Makijaż Ci wyszedł przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest ten makijaż. Proszę o więcej takich postów!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!