Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
[4] Problemy pierwszego świata
I lost everything, only thing I'm scared is to lose you ♥ // "Red bottom sky"

     Rany, ta piosenka jest taka odprężająca. Wygląda na to, że zainspirowała mnie do tego luźnego looku. W sensie, nie wiem, męczyłam się nad tym by cokolwiek stworzyć od wczoraj. Dzisiaj stwierdziłam, że nie ma lipy. Lepiej chyba nie będzie, ale jestem w sumie zadowolona. Niby rockowo, niby zwyczajnie, niby luźno, niby dresiarsko. Nie wiem co w nim jest, ale coś jest.

     Generalnie przez Was Patryk mi teraz codziennie suszy głowę. No daj mi ubrać Sejcię. Widziałaś ile komentarzy? O rany, przed chwilą było 12, teraz jest 17! Widzisz, lubią mnie, muszę wstawiać więcej postów. Przez jakiś czas Patryk był u swoich rodziców, musiał pomóc mamie w pewnych sprawach. I wiecie co robił? Wysyłał mi screeny Waszych komentarzy. Nie wierzycie? Dobra, pokażę Wam. Stworzyliście stardollowego za(na)paleńca!
Ale serio, dziękuję Wam za tyle pięknych i miłych komentarzy ♥


     A tak z innej beczki, Sejka mimo że ma trochę tyłeczka i generalnie ma trochę kobiecych kształtów, ma strasznie małe bimbałki. W sensie, no wiecie, z tyłu plecy, z przodu plecy. Podniosłam jej masę, ale na klacie nie podniosło jej się nic. Zrobiłabym jej coś w stardesign, ale wszystko będzie wchodziło na ciuchy.  Dostanę od Was oficjalną zgodę na majstrowanie przy dekolcie w gimpie? 

     Dobra, już ostatni akapit, serio. Zaraz dodam jeszcze informacje odnośnie streama, także bądźcie czujni. A w komentarzach dajcie mi znać co u Was słychać. Trzymacie się noworocznych postanowień? Ooo... i jeśli ostatnio czytaliście jakąś niesamowitą książkę koniecznie dajcie znać! Najbardziej lubię romansidła, jakieś young adults, ale jestem otwarta, chcę po prostu coś przeczytać. Skończyłam "Przekroczyć granice" i nie wiem co ze sobą zrobić.

Trzymajcie się ciepło, buziaczki,
Sejcia


38 komentarzy:

  1. "Dostanę od Was oficjalną zgodę na majstrowanie przy dekolcie w gimpie?"
    Masz moje pozwolenie!

    Rozbawiły mnie screeny haha ;D Trzeba go zatrudnić na stałe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKI KAMILLO TY TO JESTEŚ KOLEGA JEDNAK.

      Ja wiem, masakra z tym Patrykiem xD Nie pisz tu tego tak głośno, bo jeszcze serio się wciśnie :D

      Usuń
  2. Boże, taki chłopak to skarb! Zazdroszczę Ci tego że ogólnie masz chłopaka i ze on jest taki utalentowany xd Chociaż, jako perfekcjonistka, nie wiem czy dałabym radę z chłopakiem, który może okazać się lepszy ode mnie w sprawach w których ja powinnam górować xd świetna stylizacja, podoba mi się właśnie ta nonszalancja połączona z klasą.
    W sumie, jestem ciekawa co jeszcze ten Patryk zmajstruje z Sejcią xD
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i ogólnie u mnie jest dobrze, nie narzekam xd Nie rozumiem swojego organizmu i tego że rano jest nieprzytomny tak że nawet kawa( nie to że pije kawę xd) go nie rozbudza a wieczorem tętni energią i przynajmniej do 1 nie odczuwa zmęczenia. Ehh masakra

      Usuń
    2. W sumie to już narzeczony. I gotuje lepiej ode mnie. I gra w gry lepiej ode mnie. Ale za to kompletnie nie umie pisać. Raz wysłał mi do poprawy swoje wypracowanie na zajęcia, na studia i nie było tam ani jednego przecinka i ani jednej kropki XD
      Na pewno dam mu coś jeszcze poubierać, ale teraz się boję że mnie wygryzie z bloga hahaha :D

      Powiem Ci że mam tak samo. Muszę wstać rano do pracy, a czasami nawet do 3 nie mogę zasnąć i jestem trupem cały dzień. Może zbyt niezdrowo się odżywiamy? U mnie to dosyć prawdopodobne xD

      Usuń
    3. Tez tak mam! Rano nie wiem co mam ze sobą zrobić a wieczorem potrafię rysować do 2 rano i jeszcze uznać nie mogę. Z tym niezdrowym odżywianiem coś może być. Ja żywię się czekolada :D ale to przecież sałatka! A tak w ogóle gdzie takiego kandydata szukałas :D

      Usuń
    4. Nigdy, ale to nigdy nie zwalaj winy na czekoladę hahaha :D
      Znalazłam na studiach. W kapuście leżał pod polibudą xD

      Usuń
    5. XDD Mam nadzieję że jak wyjadę na studnia to moje życie wreszcie się zmieni xd

      A i co do książek,polecam bardzo gorąco trylogię " Oddech ". Pierwsza taka książka w którą się za mocno wciągnęłam i czytając ją, zaczęłam się realnie denerwować na główną bohaterkę xd również porusza bardzo ważny problem społeczny ( nie zdradzę jaki xd) i dosłownie,czułam wszystkie emocje bohaterów.
      Kolejną książką jest " Lato koloru wiśni " i " zima koloru turkusu "(cz.2). Aktualnie jestem na etapie czytania ich po raz 5 i za każdym razem się ekscytuję każdym zdarzeniem xd
      Oczywiście są to książki romantyczne, w dobrej jakości ( mam długie zęby na takie książki, więc masz chociaż tą nadzieję że to mogą Ci się spodobać w 90% xd) i zaliczają się w moim rankingu Top10 xd

      Usuń
    6. Masz chociaż tą pewność że mogą... *

      O czym jest " przekroczyć granice "?

      Usuń
    7. Ja liczyłam, że studia nic w moim życiu nie zmienią, a zmieniły wszystko. Więc strzeż się xD

      I chodzi Ci o trylogię OddechY Rebeki Donovan? Czy jakoś tak. Bo jeśli to to, to czytałam i ryczałam przy tych książkach jak BOBER. Były naprawdę dobre. Dwie pozostałe, które poleciłaś, przeczytam jak tylko skończę książkę, którą poleciła mi dziś Kinia. "Układ". Póki co znośna do czytania, 3 dni i będzie po niej xD

      Generalnie mój Patryk przez to, że ma brodę wygląda trochę jak taki uchodźca, co nie. Jak powiedziałam znajomkowi, który ostatnio do nas przyszedł, że czytam "przekroczyć granice", to on na to "Ooo, to na pewno o Patryku, który spie&8d**ł z Turcji" XD Hahaha.
      Ale nie, to o ziomce i ziomku, którzy mają wspólną terapeutkę w szkole, dzięki niej się poznają bliżej i razem stawiają czoło przeszłości. W sensie, ona ma całe łapy w bliznach, chodzi w rękawiczkach i stopniowo chcą jej przypomnieć co się stało tego dnia, co tak się pokaleczyła. A on.. on ma tam swoje problemy, powiedzmy że chce odzyskać młodszych braci, bo i on, i oni są w różnych rodzinach zastępczych. Całkiem przyjemna książka, przeczytałam niemal na raz xD

      Usuń
    8. I to mocno ogólnikowe, bo ja mam słabe wyczucie spojlerowania, nie chcę przegiąć XD

      Usuń
    9. Zapowiada się ciekawie, choć dość banalnie xd

      Usuń
  3. Haha screeny mnie rozbawiły :D Ciesz się, że masz takiego chłopaka :D Mój jakby się dowiedział, że w wieku 21 lat mam bloga o grze, w którą grałam mając 12 lat, chyba by się zaszedł ze śmiechu :/
    Stylizacja świetna, prosta ;)
    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 21 lat, mam tyle samo, wmawiam sobie że to najpiękniejszy wiek, żeby nie załamywać się tym, że już nigdy nie będę nastolatką xD
      Powiem Ci, że mój facet jest trochę dziecinny, sam dużo gra i jemu chyba nie robi większej różnicy czy to ubieranka, czy strzelanka, czy jakieś inne RPG. Ja sobie gadałam, wspominałam, on w miarę słuchał, a potem szukał ubrań po bazaarach xD Czasami faceci zaskakują!
      I dzięki wielkie ♥

      Usuń
  4. Haha, stylizacja fajna, a te ss super, zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :)
      No taki z niego śmieszek. Ale nie potrafi używać kropek i przecinków, doprowadza mnie do szału xD

      Usuń
  5. świetna stylizacja :) na razie moje postanowenia poszły w las,siedzę i opycham się ciastkami hahaha ogólnie u mnie ok,idę dzisiaj na rozmowę o pracę,mam nadzieję że coś z tego wyjdzie :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i masz racje, nie wolno sobie odmawiać, kto zadba o Ciebie i Twoje potrzeby lepiej niz Ty xD
      Trzymam kciuki! Daj znać jak poszlo ♥

      Usuń
  6. hahaha padłam! :D jestem sławna
    stylizacja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle grafika, bomba stylka też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo. Staram się żeby to jakoś wyglądało :D

      Usuń
  8. świetna stylizacja!
    a screeny od Twoje faceta są śmieszne i urocze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mój facet bywa zabawny. I uroczy. Jak wypiję parę piw to nawet przystojny się wydaje XD
      Dzięki wielkie ♥

      Usuń
  9. Czekam na kolejną grafikę ;pp
    Stylizacja jest zwykła, ale nie nudna
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaka na codzień. Może nie teraz, bo zimno, ale tak za 4 miesiące xD
      Dzięki wielkie!

      Usuń
  10. Stylizacja super, z grafiką jeszcze lepiej! ♥

    "A widzialas co the blonde bear napisal" - hahaha, miło, że zostałem tam wspomniany! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fejm się zgadza, hahaha xD
      Dzięki wielkie! ♥

      Usuń
  11. Bardzo fajna styla!
    Ja czytam ostatnio biografię Motley Crue i powiem szczerze, że wciągnęła mnie bez reszty, no ale słowo "romans" to ostatnie co możnaby o niej powiedzieć xD A postanowień w sumie też się trzymam, bo miałam jedno - żadnych noworocznych postanowień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba okładka tej książki, hyhy xD
      Super postanowienie, łatwo je spełnić :D

      Usuń
  12. Stylizacja jest bardzo fajna! A z Patrykiem tworzycie przesympatyczną parkę, czytanie o waszych stardollowych perypetiach bardzo poprawiło mi humor. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie!
      I powiem Ci, że cieszę się, że Patryk ma taki dystans do wszystkiego. Zamiast mnie wyśmiać, że w wieku 21 lat gram w ubieranki, on się bawi tym ze mną :D Także no. Fajnie, że ktoś jeszcze może się przez nasze palenie głupa uśmiechnąć :)

      Usuń
  13. O mamo, świetna! Przypomniałaś mi o tych spodniach, tak długo ich nigdzie nie widziałem :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo trafnie jeśli chodzi o stylizację, coś w sobie ma, mimo, że wydaje się taka prosta. Podoba mi się.
    Słodko ♥ Twój Patryk to niezły świrek, dawaj go więcej haha :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dajcie chłopakowi stały dział na blogu. Umie. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko że nie umie pisać xD Ale pomyśli się! Dzięki ♥

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!