Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Złóż życzenia QoF - wyniki
Zdjęcie wykonane przez mnie. 

Na początku chce przeprosić za tak późne wyniki, ale naprawdę nie potrafiłam wybrać tych najlepszych życzeń. Przeczytałam oczywiście wszystkie i dziękuje Wam za nie. Są naprawdę wspaniałe. Wybrać mogłam jednak tylko dwie osoby.

 I tak oto kartki w tym roku wędrują do:
 aguuniek i xxlena4444xx  

Jeszcze raz dziękuje za wzięcie udziału i wspaniałe życzenia dla całej załogi! 
Jesteście naprawdę kochani!

Zwycięzców proszę o jak najszybsze zgłoszenie się w mojej kg. 

17 komentarzy:

  1. Oh! Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo i gratuluję również aguuniek ;)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za wybranie mnie! Gratuluje tez drugiej wybranej!
    Ps
    Nie mam jak zglosic sie w ksiedze gosci, jestem za granica i mam tylko tel. Moge zglosic sie w inny sposob?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz priv badz wejdz na mój blog http://mancadara.blogspot.com/ jest tam odnośnik do Fb bądz instagramu i tam również możesz się zgłośić

      Usuń
  4. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka cudowna i dekoracja również

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Iwoną, super zdjęcie :) I w ogóle mam problem jeśli chodzi o dodawanie komentarzy w wersji mobilnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w czym dokładnie jest problem?

      Usuń
    2. Piszę komentarz, klikam "opublikuj", a on się nie publikuje, tylko "wisi w próżni"

      Usuń
    3. Ja tak mialam jak korzystalam z safari w telefonie, nie moglam dodac nic. Sciagnelam sobie chrome na telefon i wszystko juz jest ok

      Usuń
    4. Ja też mam chrome

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!