Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Seen in real life

SrebrnaMuza
Aleksandra

 

Witajcie! Jak się miewacie? Ja z niecierpliwością czekam na śnieg i mam nadzieję, że tak szybko nie zniknie jak ostatnio. Nie przedłużając zapraszam Was do rozwinięcia posta. A ja leecę na skoki! :)


W dzisiejszym poście przygotowałam tylko jedną stylizację i udało mi się znaleźć trzy odpowiedniki: koszulę, torebkę i buty.
Asymetryczne szpilki to jeden z moich ulubionych modeli butów. Prezentują się bardzo dobrze i niesamowicie wydłużają nogi. Naprawdę warto je mieć w swojej stardollowej szafie!
Koszulą jestem zauroczona już od dawna, ale jeszcze nie zdążyłam ją wpleść w jakąś stylizacje...do dziś. Podobają mi się w niej cekiny i te paseczki, które nadają koszuli charakteru i odróżniają ją od innych nudnych modeli. Można ją kupić w LE, ale nie orientuje się po ile chodzi. Dzięki refleksowi mojej koleżanki mam ją za 30sd. 
I na koniec została torebka o intensywnie czerwonym kolorze. Często jej nie używam, ale sprawdza się świetnie jako dodatek przełamujący prostą bazę.

Diesel Black Gold Spring 2014-koszula
Saint Laurent Primavera-Verano 2014- torebka 
Alexandre Vauthier Fall 2017 Couture- buty



 Marynarka&koszula&kolczyk- LE | Spódnica- Subcouture | Torebka- Saint Laurent Paris Tribute | Buty- MSW 

To tyle dziś ode mnie, teraz czekam na Wasze komentarze! 

12 komentarzy:

  1. Fajny post, stylizacja też bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Post, jak zawsze, bardzo ciekawy. Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny post jak i stylizacja, kosuzla jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty i torebka są świetne, ale bluzka jak dla mnie jest okropna. Fajny post i nawet ciekawa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post. Stylizacja też niczego sobie :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa stylizacja, bardzo mi się podoba, pomimo dość banalnego zestawu kolorystycznego, ale jak widać, to co zwyczajne i znane jest najlepsze ;)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie! Żadnego śniegu! Ja trzymam kciuki za to żeby wcale go nie było, a jak już to żeby migiem się rozpuścił :D
    Stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie już stopniał ;c Piękna stylizacja ;)
    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta stylizacja jest przecudowna. Pierwszy raz muszę pochwalić adminów - cieszę się, że zmienili aplikację na torebce ze złotej, tak jak jest w realnej wersji, na srebrną! :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!