Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pomysł na Mikołajkowy prezent

cherry9713
Dominika



Jak dobrze wiecie, Polska jest jednym z krajów gdzie istnieje zwyczaj obdarowywania drugiej osoby prezentami. Dostają je zazwyczaj najmłodsi, ale to nie znaczy, że te większe dzieci są wykluczone z zabawy ;) Dlatego chciałabym Wam przestawić kilka ciekawych i niedrogich propozycji, którymi możecie obdarować swoich realnych jak i Stardollowych przyjaciół.





Tak! To naprawdę fajny prezent! Jest tematyczny, niedrogi, zabawny, na pewno wywołacie uśmiech na twarzy znajomego. Kolejną zaletą jest praktyczność oraz nieograniczony wybór wzorów. Świąteczne skarpetki można znaleźć niemalże w każdym sklepie w przystępnych cenach, nawet już od 10zł.

Źródło - intimiti.pl
Cena - 14,90zł








Wiele cukierni jak i marketów w Mikołajki oferuje tematyczne słodycze jak np. ciasteczka, babeczki czy pączki. Ozdobione w renifery, choinki czy mikołaje nie tylko ładnie wyglądają, ale i smakują co z pewnością będzie najsłodszym prezentem jaki tylko możecie komuś podarować :)                                                                                                                                                                      Cena - od 5zł


Jeśli spóźniliście się z kalendarzem adwentowym nic straconego, do Wigilii pozostało jeszcze wiele
czasu, a Mikołajki to świetny powód, aby to nadrobić. Jednak kalendarz jaki Wam proponuje nie jest standardowym z czekoladkami. Własnoręcznie wykonany kalendarz jest naprawdę cudowną alternatywą, która może wzmocnić związek bądź przyjaźń. W internecie znajdziecie bardzo dużo pomysłów na codziennie zadania, które nie wymagają żadnego nakładu finansowego, za to obudzą w Was wiele pozytywnych emocji, a także pozwolą jeszcze bardziej dostrzec zalety drugiej osoby. Zadania są bardzo proste, np. "Wymień kilka cech, za które podziwiasz drugą osobę", lub "Przypomnij sobie miłe, wspólnie spędzone chwile i opowiedz o tym", naprawdę zdziwicie się jak wiele radości mogą one wywołać :)

Cena - 0zł

Dobrym pomysłem będzie kupienie świątecznej ozdoby, która na pewno przyda się do stworzenia świątecznego klimatu we wnętrzach. Sprawdzi się też jakiś słodki zwierzak, które chyba uwielbia każdy z nas :) Moja propozycja łączy ze sobą te dwie rzeczy.
Możemy także pokusić się o kupienie jakiegoś HB, oczywiście jeśli wiemy, że przyjacielowi przypadł on do gustu, ale z jakiegoś powodu go nie kupił. Jak wiecie Hot Buys są w Plazie tylko miesiąc, więc moim zdaniem jest to dobry, okazjonalny prezent.
Jeśli natomiast kompletnie nie macie pomysłu to zawsze możecie pokusić się o jakieś kwiaty, których każdy używa do swoich aranżacji lub jakąś rzecz z Listy Życzeń przyjaciela. Na pewno się ucieszy :)

Piesek - Kitsh - 8sd
Sukienka - Pretty n'Love - 28sd
kwiaty - Pretty n'Love Decor - 12sd

30 komentarzy:

  1. Fajne pomysly, ale nie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  2. W zeszłym roku dostałam rekordową ilość skarpetek na święta-uwielbiam! :) Fajną opcją są prezenty DIY, o ile wiemy, że trafią w gusta obdarowywanej osoby. Btw. może wywołam małą dyskusję-poradźcie, co kupić tacie. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw kosmetyków Old Spice :p

      Usuń
    2. https://media.giphy.com/media/13W5va2lKRZ2JG/giphy.gif

      Usuń
    3. Jeśli Twój tata interesuje się kuchnią świata to fajnym pomysłem będzie kupienie mu zestawu egzotycznych przypraw (ja tak zrobiłam) czy ogólnie jakiś ciekawych rzeczy z zagranicy do spróbowania, albo samodzielnego wykonania np. sushi set (też kiedyś tacie kupiłam, bardzo się ucieszył, że mógł zrobić je sam w domu) :)

      Usuń
    4. Ja o dziwo mam duży problem z kupieniem czegoś mamie, ponieważ mama się nie maluje, więc wszelkie upiększające kosmetyki odpadają. Kosmetyki pielęgnacyjne z tego co wiem kupiła już jej moja siostra. Biżuterii mama też nie nosi, tylko na większe okazje. Chciałabym kupić coś całkowicie dla niej, a nie do domu typu filiżanka, kubek... Może macie jakieś pomysły?

      A co do taty jeszcze to super prezentem byłaby bardzo ciekawa książka Jacka Fedorowicza "W zasadzie tak".

      Usuń
    5. Mój tata dostanie sweterek Tommy Hilfiger ( cały czas w nich chodzi :D a na gomezie można dostać w niezłych cenach). Ale to zależy co lubi twój tata. Cherry a może bon podarunkowy? Na przykład do zalando, jest duży wybór wiec na pewno Twoja mama znalazła by i coś dla siebie.

      Usuń
    6. podpisuję się pod propozycją Kingi,bon na zakupy do jakiegoś konkretnego sklepu odzieżowego :) ewentualnie jeśli mama prowadzi jakiś zdrowy tryb życia to karnet np na basen czy do klubu fitness :D

      martusia-16

      Usuń
    7. a może jakiś bon do spa, fryzjera czy cokolwiek? ja często kupuję mamie takie rzeczy na gruponie.

      Usuń
    8. Mam wrażenie, że bon nie jest za bardzo personalny, więc nie chciałabym iść w tą stronę. Spa i fryzjera moja mam ma już zarezerwowane na urodziny, które ma w lutym :D
      Postanowiłam jej kupić książkę, mama jest molem książkowym i nowe dziecko ją na pewno ucieszy :D Bardzo dziękuję za rady mimo wszystko!

      Usuń
  3. Super post. Gdybym miał dalej Mikołajki w szkole, to z pewnością kupiłbym parę skarpetek. Wczoraj kupiłem peeling do ciała Tutti Frutti dla mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świąteczne skarpetki są cudowne!
    Kupię bratu pod choinkę ;p
    ola44077

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się pytam zawsze danej osoby :D o czym marzy i w ogóle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo u mnie,pytam :d bo kupię coś a potem wyjdzie że albo już to dostał albo powie że beznadzieja :D

      martusia-16

      Usuń
    2. U mnie wszyscy oprócz mnie lubią niespodzianki. A jak pytam to jest "ojej, daj spokój, nie kłopocz się, nie wydawaj pieniędzy" itp...

      Usuń
    3. U mnie to samo, zapytam się taty co chce na święta to odpowiada, że nic. :( Sportowy świr z niego, to chyba pójdę w stronę ubrań sportowych, bo nie wiem czy kiedykolwiek książkę przeczytał. ;p

      Usuń
    4. Ja zawsze robię niespodzianki i praktycznie zawsze trafiam

      Usuń
  6. ja to ze swoim chłopakiem to kupujemy dla siebie jeden porządny prezent gdyż w grudniu wypadają i mikołajki i święta,moje urodziny i jeszcze nasza rocznica hahaha a w tym roku to nie mam bladego pojęcia co mu kupić :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dosłownie to samo! Hahahaha :D Tyle, że oprócz moich urodzin mam urodziny najlepszej przyjaciółki :D Ale staramy się dać sobie chociaż jakieś drobiazgi, a na Wigilię również dajemy sobie jakiś większy prezent :)

      Usuń
    2. o matko! u mnie podobnie, urodziny siostry, moje, a potem brata, mikołajki, święta, urodziny mamy i rocznica moja z narzeczonym, a zaraz potem jego urodziny XD *jak żyć*

      Usuń
    3. To widzę ze nie jestem sama :D mojej mamy urodziny są 23 grudnia. Wiec zawsze dostaje dwa prezenty

      Usuń
  7. jakie te skarpety są mega!
    ja już mam wszystkie prezenty kupione, czekają sobie aż je komuś wręczę :D
    ja z narzeczonym mam taki system, że zawsze wysyłam mu linki do rzeczy które bym chciała i by mi się przydały (mase tego wysyłam XD) a on wybiera sobie coś z tych rzeczy. Wtedy ma pewność, że mi się to przyda, a jednocześnie ja nie wiem konkretnie co dostanę. Tylko on zawsze mówi, że nic nie chce i wszystko ma.... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy taki sam system i mam też taki sam problem z chłopakiem :( Chociaż w tym roku wyjątkowo powiedział, że bardzo by mu się przydał nowy pad, jestem w szoku :D

      Usuń
    2. ja jak już kupiłam mojemu prezent to stwierdził, że chce alkomat ._. mógł mówić wcześniej, jestem za biedna na milion prezentów hahah

      Usuń
    3. chociaż kupiłam mu już sporo wcześniej prezent, miał czekać do świąt, ale jak to ja musiałam mu dać wcześniej bez okazji, bo nie mogłam wytrzymać jego reakcji :P z tym który kupiłam teraz już się pilnuje, bo nie mam zamiaru kupować czegoś po raz setny :P

      Usuń
  8. Bardzo fajny post! Ja jeszcze nic nie kupiłam;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post i komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już dawno prezenty na Mikołajki zakupiłam, ale post ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepiej kupić czekoladki i pomóc w ich jedzeniu. XD stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze dostaję rózgę. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!