Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Najważniejsza rzecz w życiu to rodzina. Najpierw ta, w której się urodziłeś, później ta, którą sam stworzyłeś.

Witam wszystkich serdecznie w Wigilię świąt Bożego Narodzenia!

Macie już wszystko przygotowane na te święta, czy jednak jeszcze gdzieś próbujecie coś dokończyć, dopracować? Ja, w czasie kiedy powstaje tekst do tego postu, jestem już pewna, że zrobiłam wszystko co miałam zrobić na te magiczne 3 dni. Wszystko na szkolną Wigilię mam już gotowe, na tą domową również, a i dla Was posty są już w pełnej gotowości. Czekają tylko na publikację. ;)

Makijaż, który przygotowałam na dzisiaj powstał w dopasowaniu do tego prześwietnego wianku, który cały makijaż wprowadza w świąteczny klimat. Swoją drogą czy to nie cudowne, że wystarczy tylko jeden element by nadać czemuś (w tym wypadku makijażowi) ten cudowny, świąteczny charakter? Ja właśnie za to uwielbiam tego typu ozdoby.



|| cienie: DOT - quests green, grass green; SEPHORA - No1, No3; TRANSFORM - metalic mystery || eyeliner: SEPHORA - black || pomadka: DOT - ruby shiny || policzki: DOT - nude beige; TRANSFORM - alabaster, peach ||
|| wianek: MS.TQ ||


Mam też dla Was życzenia, co prawda nie są one mojego autorstwa, ale czytając je..., no cóż, zakochałam się w nich po prostu. Są takie "inne", nie są oklepaną regułką, więc chciałabym się z Wami nimi podzielić:

"Jak już kiedyś wspominałem, jedni traktują je jak „wyklepane regułki”, nie zastanawiając się bliżej nad ich znaczeniem i nie wkładając w nie specjalnie dużo „energii”. Inni rozsyłają smsy z „zabawnymi” rymowankami. Jeszcze inni życzą „wesołych”, cokolwiek to oznacza.

Ale są też tacy, którzy życzenia traktują nieco inaczej, wkładają w nie nieco więcej „starań” i „z wyczuciem” dobierają treść, dostosowując ją do adresata. I co najważniejsze, nie zapominają też o znaczeniu samych Świąt. [...]

Bo tak naprawdę to, że sobie życzymy i to, że to wszystko ma się, „z jakiegoś powodu” spełnić, wynika właśnie z „mocy” Świąt i tego co się podczas nich wydarzy. Bo gdyby nie to, życzenia moglibyśmy sobie składać każdego dnia albo np. 10-go każdego miesiąca. Albo pierwszego maja. Ale nie. Składamy je właśnie z okazji Świąt, wierząc, że to co się wydarzy pomoże spełnić to, co życzymy.

Zatem, korzystając z „okazji”, chciałem złożyć najserdeczniejsze życzenia wszystkim Czytelnikom bloga, w tym konkretnie Tobie, który, która siedzisz w tej chwili po drugiej stronie monitora, czytając ten tekst.

Życzę Ci, jak w każde Święta:

Religijnych Świąt, co uważam, za rzecz najważniejszą w tym „całym zamieszaniu”, gonitwie, przygotowaniach, zakupach itd. Aby ta cała otoczka nie przysłoniła, sensu i powodu, dla którego to wszystko się dzieje.
 Zdrowia, co w kolejności, stanowi drugi najważniejszy element tej „układanki”. Jeśli więc te Święta będą dla Ciebie religijne i zdrowe, to właściwie będzie już wszystko to, co najważniejsze. Ale mimo to, życzę Ci jeszcze:

 Spokoju i odpoczynku oraz dobrego humoru i nastroju. Aby te kilka „innych” dni było przeżytych w gronie życzliwych Ci ludzi, bez żadnych nieprzyjemnych wydarzeń, spokojnie i tak aby odpocząć oraz oderwać się od codziennych problemów, zmartwień i trudności. [...]"

Życzę Wam właśnie tego wszystkiego, dodam jedynie, że życzę jeszcze jak najwięcej tych złotych monet, tak w nawiązaniu do stardoll'a. :D
xoxo, Luiza (sylwia5278)

11 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się, makijaż oka jest ładny, ale to coś na głowie wszystko zepsuło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż ładnie wygląda razem z tą ozdobą na głowę! :)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio mi się podoba ;p
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny makijaż a to coś na głowie kojarzy mi się z Lady Gagą

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zyczenia!
    podoba mi się makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez tej ozdoby na głowie byłoby nudno... mnie się ogroomnie podoba makijaż! Cieszę się, że się nadal rowijasz i zaskakujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne zestawienie! :)
    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  8. Śmieszne są te wianki, mało użytkowe, co najwyżej do takich wizaży. Niemniej całość wygląda tutaj ładnie.
    Cytowane spostrzeżenia niesamowicie trafne. Zawsze za najzabawniejszą, w negatywnym w sumie tego słowa znaczeniu, formę składania życzeń uważałam właśnie te rymowanki "kopiuj wklej", które co roku regularnie dostaję od danych osób. Piękne życzenia, dzięki, że się nimi podzieliłaś.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!