Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Krótka opowieść przedwigilijna

Witam Was wszystkich serdecznie!
❅  ❅  ❅  ❅  ❅
        Dziś wyjątkowy dzień. To uczucie szczęścia, które mnie ogarnia od początku tego tygodnia - jest nie do opisania. Sama myśl wyjazdu do domu wprawia mnie w dziką radość. Ciesze się jak dziecko. Dziś jest ten dzień. Pakujemy walizki i ruszamy w drogę. Drogę długą i czasochłonną, ale cóż. Zachciało się przeprowadzać na niemalże drugi koniec Polski... Siedem do ośmiu godzin w aucie, w zależności od natężenia ruchu ulicznego - zwykle tyle czasu zajmuje nam droga do domu. Chwała, że mamy auto! Podróż pociągiem zajęłaby przynajmniej dziesięć godzin i to jeszcze z przesiadkami, bo bezpośrednio połączenia nie mamy. 
       Tuptam nogami z radości od rana. Wiem, że tylko te kilka godzin dzieli mnie od ukochanej mamusi. To niesamowite, ale im jestem starsza, tym bardziej za nią tęsknię. Tym bardziej, że nie odwiedzam jej zbyt często. Gdyby tylko istniały teleporty... Oczami wyobraźni witam się ze wszystkimi. W te Święta będziemy wszyscy w rodzinnym domu. Rodzice, ja i rodzeństwo. Wiem, że te Święta będą wyjątkowe. Czekam zniecierpliwiona na dzień, w którym powiększy nam się rodzina i zostanę najprawdziwszą ciocią. Brat i siostra mieszkają za granicą i też nie bywają zbyt często w domu. Kilka razy się w tym roku mijaliśmy. Czekam też na radość mojej psinki. Za każdym razem gdy przyjeżdżam do domu piszczy, skacze, kładzie się na podłodze nie mogąc opanować szczęścia. I gdyby tylko miała ogon, z pewnością wypolerowałaby na błysk podłogi w całym domu. [...]
❅  ❅  ❅  ❅  ❅

Niech te Święta będą wyjątkowe!
Zróbcie wszystko, aby panował u Was spokój i radość. Cieszcie się obecnością rodziny i bliskich.
Nie myślcie w tym czasie o pracy, o szkole - niech to będzie Wasz wspólny czas.


Wesołych Świąt!



10 komentarzy:

  1. Śliczna opowieść, wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Opowieść prawie jak pisana prze moją starszą siostrę tylko końcówka się nie zgadza ;p
    *** (Z wczoraj) Zbliżają się święta moja siostra powiedziała mamie, że wróci w sobotę późnym wieczorem... kilka godzin w aucie, a ona jeszcze musi iść do pracy. Śpię sobie, kiedy nagle otwierają się drzwi do mojego pokoju... Patrzę na zegarek 23.34 spoglądam na drzwi i w nich stoi ona... moja Anusia :). Taką nam niespodziankę zrobiła... Do samego końca wkręcała nas, że nie uda się jej wrócić na piątek ;P
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalosz4 uważasz, że odpowiadanie na każdy komentarz minką to dobry sposób, żeby być na pierwszym miejscu w zakładce komentatorzy tygodnia? Pamiętaj, że nie ilość lecz jakość się liczy ;p

      Usuń
  3. Przepiękna opowiesć. Wzajemnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech każdy spędzi te święta jak mu się podoba. Spokojnych świąt. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba pokój oraz stylizacja - idealnie pasuje na święta Bożego Narodzenia! :)

    Życzę Wam Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!