Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Inspierd by Saint Laurent Paris Tribute
Do Plazy właśnie trafił pierwszy świąteczny Tribute inspirowany domem mody Saint Laurent Paris. Dostawa obejmuje dwa pietra. Admini dodali również męski manekin. Ceny zaczynają się od 14sd (ze zniżką 13sd) i kończą na 37sd (ze zniżka 33sd). 
Na pierwszy rzut oka kolekcja wydaje się być ciekawa więc na pewno każdy z Was znajdzie jakieś perełki dla siebie. 
Wybierzecie się na zakupy? 
A może już coś upolowaliście? 
Chcecie znowu zobaczyć posty z serii First Look? 



21 komentarzy:

  1. Zrobiłem już wielkie zakupy, bardzo podoba mi się kolekcja. Mini czarna sukienka jest piękna<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie słaba kolekcja,kupiłam tylko kolczyki i białą bluzkę z pierwszego piętra

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dokupiłam jeszcze niebieski kombinezon xd

      martusia-16

      Usuń
    2. Eu não comprei nada ... Sem dinheiro KKK

      Usuń
  4. Na razie dodałem sobie kilka do wishlisty. Potem się jeszcze zobaczy. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. taka sobie, kupie pare rzeczy, ale jakos mnie nie zachwyca ta kolekcja.. wydaje mi sie, ze drogo trochoxd

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta kolekcja, fajnie by było zobaczyć wasze propozcycje na te ciuchy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja ogólnie mi się podoba, na pewno kupie kilka rzeczy, zastanawiam się też nad kupnem wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeejku, najchętniej kupiłabym cały asortyment. Myślę, że to udana kolekcja, ciuchy są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka rzeczy uważam za must have :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  10. Tło jest ekstra! No i to w sumie tyle co mogę powiedzieć o tej dostawie... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ;) Już zrobiłam pierwsze zakupy ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też się podoba kolekcja. Na pewno kupię kilka rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się, zdecydowanie lepsze niż zeszłoroczne kolekcje ysl tribute. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowita kolekcja! Chcę zobaczyć posty z serii First look! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę zrobić zakupy! tyle nadrabiania przez tydzien nieobecnosci na sd :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!