Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W życiu masz dwa wyjścia .Al­bo wal­czyć o swo­je, al­bo pat­rzeć jak przes­ta­je być Twoje

3siostry
Kinga


 Hejka moi drodzy! 
Jak po pierwszym miesiącu szkoły? 
Dajecie radę? 
Ja na przykład żyję już świętami :D ( ja wiem, wcześnie, ale co poradzę ze mój rok dziele na święta i wakacje).
Zaczynając tworzyć dzisiejszą aranżacje bardzo chciałam wykorzystać tą czarną podłogę, która jest naprawdę bardzo ładna. Szara kanapa LE Decor idealnie mi się tu wpasowała, a ze złotymi dodatkami całość prezentuje się perfekcyjnie. 


A jak podoba się Wam dzisiejsza aranżacja? 
Może byście coś zmienili? A może jest idealnie? 
Czekam na opinie!

13 komentarzy:

  1. Piękna aranżacja, by była gdybyś zmieniła ściany. Biały kompletnie tu nie pasuje, nie wiem co on tu robi..

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem nie do konca mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba, uwielbiam białe ściany które tu jak najbardziej pasują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło ze chociaz jedna osoba podziela moja opinie o białych ścianach

      Usuń
  4. Aktualnie ja żyję przecenami w Rossmannie xDD co do aranżacji,według mnie gryzą się kolory, dokładnie srebrny i złoty. Lubię łączyć je razem, ale tutaj zdecydowalabym się na jeden z nich ;)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna aranżacja! Bardzo mi się podoba ta szara kanapa z Le Decor, chciałbym mieć taką u siebie w domu, w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny pokój, bardzo podoba mi się kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna aranżacja. Nienawidzę połączenia srebra i złota, ale i tak totalnie kupiłaś mnie tym wnętrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. hahaha bez przesady :) Ale ciesze się, że Wam się podoba

      Usuń
  9. Omg, jedna z Twoich lepszych! :O Jestem zwolennikiem takich połączeń kolorystycznych we wnętrzach, więc mega mi się podoba :p

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!