Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Mu­sisz od­na­leźć nadzieję i nieważne, że nazwą ciebie głupcem
3siostry
Kinga

Hej i czołem!
Jak tam u Was? 
Czy taka pogoda jak wczoraj nie mogła by już zostać? Przynajmniej jeszcze troszkę? 
Tworząc dzisiejszą aranżacje bardzo chciałam wykorzystać to świetne wnętrze. Nie wiem w sumie czemu, ale naprawdę bardzo mi się podoba. W związku z czym nie chciałam go za dużo zagracić. Myślę jednak, ze finalnie wygląda to naprawdę bardzo dobrze. Wnętrze wyszło bardzo delikatne i subtelne jednocześnie nie tracąc elegancji.


A co Wy myślicie o dzisiejszym wnętrzu? Podoba się Wam? A może byście coś zmienili? 
Jak zawsze czekam na Wasze opinie!

11 komentarzy:

  1. Jak zwykle pięknie, no po prostu się zakochałem

    OdpowiedzUsuń
  2. Przytulnie :)
    Urządzam obecnie mieszkanie, jesteś moją inspiracją :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze, wydaje mi się być bardzo przytulne. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę bardziej stonowane kolory, więc dla mnie jest za jaskrawo i kolorowo, ale to nie oznacza ze twoja praca jest zła, jest piękna ale nie z mojego punktu widzenia ;) xd
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę talentu (: Wnętrze bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu świetnie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!