Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
This lack of self control i fear is never ending
3siostry
Kinga

 Hejka wszystkim! 
Jak Wam mija piątek? 
Ja zapraszam do oglądania kolejnych inspiracji :)

Dziś postawiłam na pastele! Kto tak jak ja uwielbia takie kolory? Czyż nie są piękne? Pokój powstał dawno, ale nie mogłam go jakoś dokończyć. Dopiero w momencie dodania tych uroczych mebelków do Starplazy udało mi się to . Myślę, że naprawdę świetnie się tu wpasowały.


Jak Wam się podoba dzisiejsza aranżacja? 
Co tam u Was słychać?
Czytajcie, oglądajcie i komentujcie!


No i oczywiście co sądzicie o nagłówku? 

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się aranżacja, a kolory w niej wyglądają przepięknie!

    U mnie super, mam jeszcze dwa tygodnie wolności! :D
    Nagłówek jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokoik ładny ale trochę przeszkadza mi ten zielony fotel.
    A ja dzisiaj nareszcie mam czas pooglądać ulubiony serial

    OdpowiedzUsuń
  3. Obijam się, aranżacja jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak mam komentować Twoje aranżację, by nie było nudno. Jest super! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamieszkałbym, tylko musiałabyś zmienić kolor ścian specjalnie dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest bardzo ładny, ale strasznie ciasny xd Jestem przyzwyczajony do bardziej przestrzennych wnętrz na stardoll haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna aranżacja, lekka, przyjemna dla oka kolorystyka. Zielony fotel świetnie sprawdza się w tym pokoju, z okrągłym stolikiem tworzą udaną parę. Nawet jak zmienisz kolor ścian dla Kamila będzie też super :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!