Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Seen in real life


Aloha! Witajcie w ten ponury, deszczowy dzień. Takie dni powodują, że chowam się pod kocykiem z moim futrzanym zmarzluchem i razem oglądamy telewizję. Dzisiaj zastąpię telewizję książką do biologii z rozdziałami o bakteriach, wirusach i protistach. Ciekawa lektura, polecam! Wracając do posta, to dziękuję za każde wskazówki, rady, które bardzo pomagają mi w doskonaleniu postów. Sami oceńcie jak poszło mi tym razem. Czekam na komentarze i życzę Wam cieplutkiego, leniwego dnia. :)

Wyszperałam w swojej szafie piękną futerkową sukienkę, która okazała się być z pokazu Emilio Pucci Fall 2010. Stylizacje powstawały dosyć szybko. Pierwszą z nich zrobiłam już jakiś czas temu, a teraz ją tylko odtworzyłam, żeby zobaczyła ją szersza publika. Drugą chciałam zrobić w nieco cieplejszych barwach. Myślałam też o zastosowaniu sukienki jako spódnicy, ale nie udało mi się zrobić stylizacji, z której byłabym zadowolona. Sukienkę możecie znaleźć w Archive. Przeglądając zdjęcia z pokazu natknęłam się jeszcze na znajome mi ubrania, a dokładniej na czarny kombinezon i sukienkę. Mogliśmy je zakupić w Voile Holiday Boutique (sklep dostępny w bazarze).

https://www.vogue.com/fashion-shows/fall-2010-ready-to-wear/emilio-pucci/slideshow/collection#5


1. sukienka- Archive+ Chanel Tribute+ RIO| kozaki- Royalty| torba- Callie's Picks 
2. spodnie- LE| kamizelka&opaska- Callie's Picks| bluzka- Miss Sixty| torebka- Fendi Tribute| sukienka- Archive

Która z propozycji bardziej Wam się podoba?

14 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba kiecka, muszę na nią upolować w bazarku!
    Stylizacje są świetne, ale pierwsza jest o niebo lepsza! No i post lepiej wygląda niż wcześniej! :D

    Mała ciekawostka, trzeci look reprezentuje nasza modelka - Kasia Struss!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się ogrooomnie cieszę, że Ci się podoba! Teraz wiem jak komentarze działają na redaktorów. :D I dziękuję za podrzucenie ciekawostki. Pozdrowionka! :))

      Usuń
  2. pierwsza bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda ,twoje stylizacje jak zwykle boskie. Cóż tu dalej Rzec jak wszystko zostało Już napisane w wyższym kom. ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Za każdym razem jak trafiam na tą sukienkę w bazarze to się zastanawiam czy da się z nią coś ładnego zrobić. Teraz już mam odpowiedź. Da się
    Sukienka kiedyś już chyba była w callie picks.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie napisany post, sukienka jest w porządku, chociaż nie uważam jej za must-have. Nie lubię kozaków z pierwszej stylizacji, chociaż outfit się jakoś broni mimo wszystko. Druga mnie nie do końca przekonuje, za dużo warstw, wzorków, piór, nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że w ogóle coś Ci się spodobało! ;)

      Usuń
  7. Kiedyś bylam wielką fanką tej sukienki, ale jakoś zapomniałam, że ma ją w szafie. :P
    Twoje stylizacje są ładne, choć w pierwszej trochę przeszkadzają buty, których bardzo nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja jest cudowna!
    A co do sukienki to kurcze zawsze widzę z nią świetne outfity, a nigdy nie mogę jej znaleźć na bazarku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylizacja jest boska, druga również, ale wolę ciemniejsze kolory ;) pierwszy raz widzę tą sukienke i odziwo że jest stara to robi na mnie duże wrażenie
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!