Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
QoF: Nowy Nagłówek
dominikadomcia
Kamil

Cześć!
Jak pewnie jeszcze pamiętacie, zrobiliśmy casting na modelki, jednak nie zdradziłem wam do czego Was potrzebowaliśmy! Dzisiaj macie okazję zobaczyć nad czym pracowałem (dosyć leniwie, ale pracowałem!) przez ostatni czas. Tak jak niektórzy z Was zgadli, jest to nagłówek.
Po długim czasie (od lutego 2015) od graficzenia w "stardollowym, ale moim" stylu, udało mi się coś zrobić. Szczerze mówiąc już miałem wiele podejść aby zrobić nagłówek dla QoF, jednak za każdym razem się poddawałem z braku weny i chęci.
Nagłówek jest minimalistyczny, jeśli ktoś jeszcze pamięta, moje grafiki zawsze były bez tła, jednak myślę, że bardzo pasuje do bloga. :)

Modelkami, które wybraliśmy zostały Jarus55 oraz B.E.A.T.K.A, było to dosyć trudnym wyzwaniem by wybrać 2 najlepsze spośród 35 kandydatów! Miejmy nadzieję, że będą dumnie reprezentować QoF!

Tutaj wklejam lalki osobno, jeśli któraś z modelek potrzebuje grafiki do portfolio itp.

Mamy (załoga QoF) nadzieję, że nagłówek Wam się podoba! :)

dominikadomcia

17 komentarzy:

  1. boże, jacy piękni!!!♥
    dziękuję za wyróżnienie, jaram się bardzo! SZTOSSS

    OdpowiedzUsuń
  2. O cholera! Jak to ślicznie wygląda! ♥
    To wielki zaszczyt być twarzą Queens of Fashion i występować razem z Beatką! ♥
    Również dziękuję za wyróżnienie! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. OMFG! Jest przepięknie. Nie mogę napatrzeć się na modelki. Brawa za dobrą robotę! 😍👏

    OdpowiedzUsuń
  4. Propsik, bo świetnie się prezentują z wyglądem bloga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg pięknie, tylko szkoda że niczego nie widzę xDDDDDD
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło fenomenalnie! Prosta forma, a taki efekt! WOW!

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze przyznać że twarz Piotrka zyskuje w tej stylizacji i z tymi włosami. Ogólnie pięknie i klasycznie, jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny nagłówek, modelki wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!