Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style



Dziś dwie bardzo znane osoby, których stylizacje chcę pokazać w tym dziale.
ThePerpetua urzekła mnie znów niebanalną stylizacją. Sprytnie dodana fioletowa spódnica daje ciekawy efekt temu outfitowi.
Beret w tym samym kolorze fajnie współgra z asymetrycznym dołem.
Juliette116, stylizacja również niezwykła. Asymetryczna sukienka jest wisienką na torcie w tym zestawie.
Czerwone buty, torebka oraz kolczyki to przemyślane dodatki do tej stylizacji.

A Wy co myślicie o tych outfitach?

9 komentarzy:

  1. obie stylizacje są bardzo ładnie, nie umiem wybrać lepszej

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza to porażka, w drugiej widzę trochę magii -lewitujace kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są szalenie kreatywne i bardzo mi się podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się tylko druga:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza jest świetna, druga jak dla mnie nudna

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są super, ale stylizacja ThePerpetua mnie urzekła!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!