Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

13 sierpnia 2017

Prezenty od Adminów

Dziś osoby posiadające status Superstars + Royals logując się na stardoll znajdą dwa upominki od Adminów. Pierwszy z nich to dżinsowa kurtka z perełkami, a drugi to naszywka. 
Jak Wam się podoba ten prezent?


19 komentarzy :

  1. Szkoda że tylko Superstar dostają takie upominki ;/ a kurtka wygląda dość fajnie ;((((
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie wykorzystam tych rzeczy ,ale warto miec je w szafie.

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko kurtałka, nawet mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszywka się przyda, a co do kurtki, chyba nie moje klimaty, ale obie rzeczy są równie ładne.
    _Charmed_Girl_

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka jest przepiękna, naszywka jest taka sobie ale może kiedys się przyda

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba ta kurtka, ale niestety skończył mi się status :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka jest fajna,przyda się do robienie stylizacji :) naszywke też zostawiłam,może kiedyś jakoś ją wykorzystam xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. To "Sorry" pewnie jako przeprosiny za to, że nie udało im się usunąć błędu związanego z niemożliwością kupienia ostatniego YH przez Starplazę. Albo za inne błędy i średnio udane Tributy ale wtedy prezent nie trafiłby tylko do SS i Royalty więc pewnie przepraszają za błąd z Young Hollywood. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten, że ostatnie YH można kupić tylko przez katalog, normalnie sklep się nie wyświetla.

      Usuń
    2. Aa no tak faktycznie , przeez to nie zdazylam kupic torby ,bo szukalam go:(

      Usuń
  9. cudo,ciekawe czy jak załaduję to dostanę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałem 2 dni po doładowaniu, więc raczej tak.

      Usuń
    2. Z tego co czytałam był to prezent na weekend

      Usuń
  10. Meh, ale fajnie, że znów nam wysyłają darmówki xd

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy