Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
MARC JACOBS TRIBUTE - FIRST LOOK
Chcieliśmy Was przeprosić, ze post pojawia się tak późno, ale my również mamy wakacje :) 
Nie przedłużając zapraszam do czytania i oglądania!


Przy pierwszym zetknięciu z kolekcją wiele z Was stwierdziło, że jest to bardzo słaba kolekcja. My również nie byliśmy przekonani jednak znalazło się kilka ciekawych perełek. Ja zakochałam się na przykład w tych ślicznych delikatnych sukienkach i kombinezonie! Uwielbiam takie rzeczy.



1. MJ Inspired Feather Lace Jumpsuit czyli piękny, romantyczny kombinezon. Uwielbiam takie klimaty - te koronki, błyszczące ornamenty a do tego bardzo dobrze wykonanie. Oczywiście nie każdemu przypadnie do gustu taki styl, ale myślę, że może powstać z tym kombinezonem naprawdę ciekawa stylizacja.
2. MJ Inspired Military Oversized Jacket według nas najlepsza rzecz z dostawy Marc Jacobbs! Piękna kurtka moro, która została świetnie wykonana i na pewno sprawdzi się w wielu stylizacjach. Według nas warto w nią zainwestować mimo jej dosyć wysokiej ceny.
3. MJ Inspired Scalopped Lace Dress to kolejna bardzo romantyczna i urocza rzecz z tej dostawy. Podobnie jak kombinezon nie każdemu przypadnie do gustu. Dla mnie jest jednak ciekawa - kokardka pod szyją, delikatnie rozszerzane rękawki z błyszczącymi cekinami. Mogłabym się przyczepić jedynie do tej ciemnej wstawki, która zupełnie mi nie pasuje.
4. MJ Inspired Star Blouse to już nasz ostatni wybór. Osobiście nie przepadam za koszulowymi bluzkami, ta jednak urzekła mnie wzorem w gwiazdki. To właśnie ten print przekonał mnie i Bartka do wybrania jej. Jednakże z koszulą jest jakiś problem, nie wiem czy tylko u mnie ale czasami bark na niej gwiazdek.




1. Kurtka: Marc Jacobs, Koszula: Limited Edition+Zuhair Murad, Spodnie: Balmain, Łańcuch: PPQ, Torebka: It Girls,
2. Koszula: Marc Jacobs, Spódnica: It Girls, Podszewka: Balmain, Łańcuchy: Limited Edition+Kohl's, Okulary: Limited Edition, Szpilki: Liu Jo,
3. Kolczyk: Gucci, Kurtka: Chanel, Sukienka: Marc Jacobs+Basic, Szpilki: Dior


Jak podobają się Wam nasze wybory?
Co myślicie o stylizacjach? 
Jak zawsze czekamy na Wasze opinie! 

 ~Kinga&Bartek

16 komentarzy:

  1. Kolekcja bardzo mi się podoba ale uważam że w tej kolekcji są lepsze rzeczy niż te w poście. Z stylizacji podobają mi się tylko pierwsza i druga od kolan w górę.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolekcja taka 3/5, stylizacje słabe

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja jest świetna, ale jakoś nie pasują mi te buty :/

    ylvx

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejcja bardzo słaba moim zdaniem. Rok temu byłem zawiedziony sezonem Tribute, ale w tym roku przeszli samych siebie xd
    Stylki moim zdaniem są bardzo fajne. Moją faworytką jest pierwsza, a zaraz za nią druga, w której bym jedynie wymienił buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie kolekcja to klapa,kupiłam tylko kurtkę moro,bo to jedyna rzecz która mi przypadła do gustu....jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się pierwsza i druga nawet,w tej drugiej tylko buty nie pasują,zmieniłabym je na jakieś inne

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi kolekcja też nie przyadła do gustu. Miałam nic nie kupować, ale może kupię jakąś koszulę z waszego polecenia. Z dzisiejszych propozycji bardzo podoba mi się pierwsza. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja calkiem udana,stylziacje mi sie nie podobaja.

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak już wcześniej napisałem, ta kolekcja jest najgorszym Tribute tego lata.
    Pierwsza stylizacja jest o dziwo bardzo ładna, bo nienawidzę wzoru moro. Jednak druga stylizacja jest moim faworytem, podoba mi się zabawa łańcuchami przy spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja jak dla mnie słaba, ale stylizacje super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się ta kolekcja podobała xd 1 stylka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem przekonana co do kolekcji xd Artykuły ma niby nawet dobrze wykonane, ale nie są one w moim stylu.

    Pierwsza stylka jest świetna, trzecia mi się nie podoba, a w drugiej wymieniłabym buty na srebrne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spodobała mi się kolekcja. Druga stylizacja jest super.

    OdpowiedzUsuń
  13. druga stylizacja - miód ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. koszula w gwiazdki do mnie nie przemawia i trochę mnie dziwi, że wspomniano tylko o 4 rzeczach, moją uwagę w tej kolekcji zwróciły chociażby także srebrne spodnie, wysokie czarne buty i pudroworóżowa sukienka :)
    Elizka_15

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko ta kurtka mi się w miarę podoba. I też pierwsza stylizacja najlepsza według mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtkę moro kupię i może jakąś koszulę.
    Pierwsza stylka bae <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!