Blog w dniu 18.08.2017 (ewentualnie 19.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


26 lipca 2017

Heroin

Witajcie ponownie, jak co środę. Dzisiaj mam dla Was stylizację w nieco innym stylu. Za bazę posłużył mi komplet z LE, do którego dobrałem srebrne akcesoria. Z góry przepraszam za brak większej obróbki zdjęć, ale ostatnio nie mam czasu, a nie chciałbym publikować "póz", gdzie różne części ciała wyglądają jakby były złamane.
Naocznik MS.TQ || Kolczyki Mawi || Choker Epiphany || Koszula LE || Spodnie LE || Pasek Voile || Plecak FY! || Buty The Jet Set

13 komentarzy:

  1. Oj..... niezbyt ładna ta stylizacja. Nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spójrzmy prawdzie w oczy, żadna z Twoich dotychczasowych stylizacji nie była ładna. Stawiasz na banalne połączenia, czasem zerżnięte z innych stylizacji. Może ten dział nie jest po prostu dla Ciebie? Sam piszesz, że nie masz czasu, a otwierasz bloga po raz hmm.. 5 chyba tak? To źle o Tobie świadczy. Najlepiej jak się robi jedną rzecz,a porządnie! Nie chcę być niemiła, ale ktoś musiał ci to w końcu powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię ;) Chwilowy brak czasu spowodowany był właśnie blogiem, i nie piąty a trzeci raz i to nie z mojej winy. Gusta są różne, gdyby wszystko co tworzę było złe, nie zostałbym tutaj przyjęty. Poza tym nigdy nie zerżnąłem niczego od nikogo :) Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy!

      Usuń
  3. Nie jest najgorszej, ale to na oczach w ogóle mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ale muszę się zgodzić z srebrnąmuzą, twoje stylizacje są dosyć oczywiste i banalne

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podoba mi się,za dużo tu srebrnego koloru

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten zestaw z LE. W połączeniu z tym daszkiem mógłby tworzyć ciekawy, trochę futurystyczny look. Jednak użycie mnóstwa srebrnych dodatków i randomowych kolczyków, które do siebie średnio pasują, niszczy całkowicie dobrze zapowiadającą się bazę. Szkoda :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezbyt mi się podoba.
    Trudno się nie zgodzić ze słowami SrebnaMuza. Jak się nie ma czasu to się bloga nie prowadzi ale może poprawisz się w robieniu stylizacji bo jednak ta stylizacja ma potencjał.
    StarMartusia...

    OdpowiedzUsuń
  8. To coś na oczach wyglądało by lepiej w stylizacji awangardowej.
    Co do samej stylizacji, hmm, prosto. Szkoda, że graficznie wyszło kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, ale ja również zgadzam się z @SrebrnaMuza :s

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja jest prosta, ale fajna.

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy