Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Fendi Tribute
Wracam na stardolla i do was po miesięcznej, wakacyjnej przerwie :) Na początek mam duet z moimi ulubionymi rzeczami z najnowszego Fendi Tribute.

1 Okulary The Jet Set | Kolczyk Fendi | Futro Fendi | Naszyjnik Sofia Vergara | Koszula DKNY | Nerka Gucci Tribute+Pet a' Porter+ Mr. | Torebka Pearls | Spodnie Special Offer | Sandały Callie's Picks 

2 Kolczyki Mawi | Choker Epiphany | Broszki diy | Futro Royalty+Callie's Picks | Sukienka It Girls | Bielizna Basics. Bonjour Bizou | Buty Fendi | Torebka Mawi+Apres Ski
 

13 komentarzy:

  1. pierwsza brzydka, druga mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z powyższym komentarzem.
    + Strasznie nie lubię tego futra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, a to moja ulubiona rzecz z tej dostawy :P

      Usuń
  3. Pierwsza bardzo mi się podoba, choć zdecydowałabym się albo na torebkę albo na nerkę.
    Druga wspaniała! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są cudowne ale w pierwszej torebka jest niepotrzebna

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie pierwsza jest właśnie boska. Druga również mi się podoba, ale nie tak jak pierwsza.
    Cieszę się, że w końcu wróciłaś! Brakowało mi Twoich outfitów xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza mnie zachwyca, w drugiej wymieniłabym wszystkie dodatki bo takto nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje świetne :) Podoba mi się dobór akcesoriów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja jest świetna, ale w drugiej to już przeszłaś samą siebie. Jestem zakochana w pomyśle na broszki oraz w doborze biżuterii. Powrót w wielkim stylu! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza mi się podoba,ale zrezygnowałabym z nerki,druga mi się nie podoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńka :) ale druga ładniejsza^^

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!