Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
beach house
Cześć! Pewnie nie spodziewaliście się z mojej strony posta odnośnie aranżacji wnętrz, ponieważ zazwyczaj publikuję stylizacje. Ostatnio jednak miałem małą blokadę twórczą jeżeli chodzi o tworzenie outfitów, dlatego postanowiłem nieco zmodyfikować mój apartament. Otworzyłem jeden z pokoi, który "udekorowałem" trzy lata temu i stwierdziłem że wygląda on co najmniej koszmarnie (w momencie kiedy to piszę żałuję, że nie mam zdjęcia, aby pokazać Wam jak było źle)
Stworzenie wnętrza które mnie satysfakcjonowało trwało około trzech dni i tak prezentuje się efekt końcowy:
Osobiście jestem z niego bardzo zadowolony, bardzo podobają mi się podwieszane sufity oraz rajski widoczek za oknem.
Wiem, że prawy kraniec pokoju nieco zieje pustką, ale zazwyczaj to miejsce jest zasłaniane bocznym panelem, interpretujcie to jako betonowy filar/betonową kolumnę ;-)

Mam nadzieję, że zarówno post jak i wnętrze dorównują aranżacjom dziewczyn i przypadły Wam do gustu.
Kto wie, może w przyszłości, przy okazji modernizacji kolejnych pomieszczeń podzielę się z Wami efektami końcowymi?

Jeżeli chcecie obejrzeć pokój w lepszej jakości kliknijcie TU

Dodatkowo, bardzo chciałbym podziękować Kindze za możliwość publikacji w dniu dzisiejszym, kiedy to post 'należy się' właśnie jej ;-)

8 komentarzy:

  1. Konstrukcja wnętrza jest świetna. Jeśli chodzi o dobór mebli i dekoracji to panuje za duży chaos :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się konstrukcja wnętrza ale nie podobają mi się obrazy nachodzące na siebie, za duża ilość rzeźb i futro wraz z torebką leżące na schodach.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem mile zaskoczona! Mi się bardzo podoba. Fajnie dobrane kolorki, super koncepcja. Panuję tu taki miejsko-artystyczny klimat. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie i podziwiam tę całą konstrukcję, aczkolwiek nie przekonują mnie te nałozone na siebie obrazy- i to trzykrotnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się choć kolory nie do końca "moje". Ja w życiu wolę modę, ale na sd chyba bardziej lubię robić wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie urządzone wnętrze, śliczne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie jest perfecto od kolorystyki aż do proporcji oraz spójności stylistycznej. Jedno z ładniejszych wnętrz jakie widziałem ostatnio!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!