Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Purple rain
Siemanko!

Jak tam u Was? W końcu upragnione i wyczekane przez wielu wakacje, cieszycie się? Jak po zakończeniu roku, paski są? Jak minęła Wam niedziela? Ja dziś siedzę w szpitalu i czekam, aż Ewcia urodzi. ;'D

Makijaż, który dziś przedstawiam był zaplanowany na zeszły tydzień,  ale kiedy siadałam do dokończenia posta, to lada moment pojawiały się przeróżne komplikacje w dokończeniu go.

Makijaż zaczęłam od podkreślenia policzków i lekkiego, minimalnego poprawienia brwi. Następnie wybrałam kolor tęczowek, pod który dopiero dobrałam fioletowo-różowo cienie z dodatkiem niebieskiego w wewnętrznym kąciku oka doll. Na końcu nałożyłam pomadkę.

7 komentarzy:

  1. piękny makijaż :) tylko jest błąd w tekście w jednym słowie,powinno być wewnętrznym :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie za mocno podkreślone policzki trochę dziwnie to wygląda ale oko i usta są ładne
    girlewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jak zawsze hipnotyzujący <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!