Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
chillout


Przepraszam za krzywo założoną sukienkę i buty. Sukienki nigdy w życiu nie udało mi się włożyć prosto, a na buty nie mam wytłumaczenia.
Tytuł stylizacji nijak ma się do mojego życia - sesja, sesja i jeszcze raz sesja. Plus mały szkrab, za którym muszę biegać, żeby nie rozbił sobie małej, kochanej główki. Postanowiłam w związku z tym (na przerwie w nauce najnudniejszego przedmiotu ever) stworzyć powyższą stylizację, która podnosi mnie na duchu i przypomina, że już (ha ha) za dwa tygodnie mój mózg nie będzie musiał pracować na najwyższych obrotach. 
Wspomnę jeszcze, że nie jestem pewna tych butów. Rozważałam włożenie białych sandałów na szpilce. A Wy co sądzicie o moim wyborze?

11 komentarzy:

  1. Nie lubię wzorzystych i kolorowych ubrań, ale tutaj wygląda to całkiem fajnie. -not_ur_babe

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym wymieniła buty, ale poza tym jest bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam, że rozważałam także białe sandały na szpilce

      Usuń
    2. Wiem, dlatego napisałam że ja bym wymieniła (na sandały na szpilce) ;)

      Usuń
  3. Czasem niektórych ubrań nie da się prosto założyć, więc to rozumiem.
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja! Dla mnie wybór butów jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. gdybyś nie napisała, że jest krzywo pewnie bym nie zauważyła.
    Jakoś mi nie pasuje plecak z tą oversizową kurtką, jest zbyt obszernie. Z kolei kurtka dobrze wygląda z sukienką i chokerem. Nie lubię tych butów, bo mam z nimi złe wspomnienia (walka stylistów na ciekawszym :p)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi niezbyt podchodzi, ale połączenie sukienki i butów jest okej

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna, serio! W ogóle teraz zauważyłem jak dobrze wycieniowaną masz doll, wow. Nawet nie widać, że zrobione z hair. Sukienki nie da się idealnie założyć, bo chyba ma krzywo wycięte nogi z tego co pamiętam :P

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!