Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Promise I'll be the cure
Witajcie kochani!

Jak się macie po świętach?
Najedzeni? Wypoczęci? :D
Ja jestem już po humanistycznej części egzaminów gimnazjalnych
i powiem wam, że to naprawdę było banalne. Cieszę się, że nie denerwowałem się na zapas i podszedłem do tego luźno, to na pewno też pomogło w dobrym napisaniu egzaminów :)

A dzisiaj mam dla was stylizacje z użyciem super płaszczyka z ostatniej kolekcji SAP :)
Płaszcz - Strike a Pose | Golf - Callie's Picks | Pasek - It Girls | Okulary - It Girls
Spodnie - Antidote | Torebka - Bonjour Bizou | Buty - Callie's Picks

(stream it on Spotify, buy it on iTunes, watch it on YouTube)

14 komentarzy:

  1. Stylizacja jest genialna, żałuję trochę, iż nie zdążyłem na ten płaszcz, ale za to kupiłem błękitny. Dziś też pisałem, i polski to chyba jakiś banał, ale historia troszkę gorzej, aczkolwiek oceniam ze było okej. Kolejnym zaskoczeniem było to, że stardoll wybrał moja twarz do kolekcji RIO ( to już drugi raz ahaha ). Życzę powodzenia w dalszych częściach!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest cudowna
    Bardzo podobają mi się też włosy
    Piosenka również wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie w tym egzaminach (zresztą nie tylki mnie, Waneske np. też) denerwuje to, że w zadaniach typu prawda/fałsz, nawet za jedną poprawną masz 0 ;/ Przez to lecę w dół z historii i wosu Xd Polski, zgadzam się, jestem umysłem ścisłym, a był banalny :d

    Świetna stylizacja, naprawdę jest mega, zaczynam żałować że nie zdecydowałam się na ten brązowy, a na błękitny płaszczyk. Kiedy jednak chciałam naprawić ten błąd i zakup ten drugi, już nie był dostępny ;_;

    Luiza/sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednym słowem: http://i.imgur.com/3tz77JU.gif

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna stylizacja, płaszcz wyglądu tu bardzo dobrze. Mega podoba mi się też fryzura doll, dodajE uroku. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już jestem rok po egzaminach i serio , nie ma co się stresować. Ja podeszłam do tego bez stresu, jak będzie to będzie. Poszło bardzo dobrze, choć według mnie mogło być lepiej :')
    W tym roku wydawała mi się trudniejsza część humanistyczna (szczególnie historia/wos), może to dlatego, że już trochę pozapominałam, bo jednak jestem na profilu matematycznym XD
    Śliczna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też poszło dobrze na egzaminach z histori straciłam punkty właśnie przez te głupie p/f ale ogólnie spoko. Spodziewałam się, że to będzie trudniejsze xd. Teraz telko żeby przeżyć przyrodę bo matmy się nie obawiam i angielski co straszy mnie po nocach :D
    Stylka jest świetna! Ten płaszcz jest genialny, nadaje takiego charakteru ;)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja :) jak ja żałuję,że nie kupiłam tych spodni ;___;

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się. Polski był łatwy.

    Stylizacja świetna ;)
    Kasiavioletmiss

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem zmęczona po świętach, raczej nie odpoczywałam, ale przynajmniej było wolne od szkoły :)
    Bardzo ładna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cool! :)
    Ja pisałam egzamin w tamtym roku i muszę przyznać, że wy mieliście trudniejszy temat wypracowania. Trzeba było dobrze zrozumieć sens tematu. 'Osoby myślące' na pewno sobie poradziły. I ty pewnie też!! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja. Tylko czemu ja nie mam tego płaszcza(?)
    Świetne połączenie z golfem. Buty, torebka, spodnie- wszystko super!

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku piekna !! :) co to za wlosy ? tez je chce sa piekne a twarz doll mnie powalila ♥

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!