Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pokaz #2

Zapraszamy do pokazu!






 



11 komentarzy:

  1. podobają mi się wszystkie oprócz 1, 2 i 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow niektóre zapierają dech w piersiach. Świetny pokaz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia jest fantastyczna. Można wiedzieć skąd ta spódnica?

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham wasze blogi <3 Stylizacje Pragiatorium jak zawsze zapierają dech w piersiach :D Wasze łączenia są kontrowersyjne ale do siebie bardzo pasują i tworza super look. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 pierwsze jakoś mi najmniej przypadły do gustu. najbardziej natomiast 5,7 i ostatnia. ogolnie to brakuje mi trochę spójnosci w tym pokazie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgodzę się, ale akurat stylizacje były robione pod 4 konkretne tematy

      Usuń
    2. Michale, czyli pod jakie tematy?

      Usuń
  6. 4, 6, 8 stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem szczególnie zachwycona 3 i 5 stylizacją

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pokaz! Najbardziej mi się podobają 1, 3, 5 i 10! ♥

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!