Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
It is tree


 Cze!

Dzisiaj tak na szybko, ale sądzę, że nie jest źle. Zielona powieka, z przebłyskami żółci w wewnętrznym kąciku, a do tego brązowe akcenty - tęczówka, dolna powieka, pomadka, brwi oraz włosy. Aż zawiało wiosną! 

Powstanie makijażu górnej powieki, było złożonym procesem, kto by pomyślał, że ukryty jest tam fiolet! Na wcześniej wspomnianej barwie znalazły się przeróżne odcienie zieleni, co w rezultacie dało efekt, który mam przyjemność przedstawić. Do tego zielony eyeliner. Na koniec zmieniłam kolor włosów na brąz, oraz dopasowałam do tego odcienia barwę brwi. Użyłam brązowej pomadki.

Miłej nocy, dobranoc!

4 komentarze:

  1. Mocny akcent, ale jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygląda całość. Mocne kolory na oku dały piekny efekt, a dzięki bardzo delikatnej reszcie nie wyszło teatralnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny makijaż :) kolory bardzo ładnie wyglądają na ciemnej karnacji doll :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm czekoladka, jak zawsze wszystko podoba mi się xd

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!