Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

9 kwietnia 2017

Ciekawostka

Gwiazda idzie w pokazie NYFW 2016
Na nowojorskim Fashion Week w pokazie mieszanki gotycko-wiktoriańskiej Marca Jacobsa w roli modelki wystąpiła Lady Gaga. To nie pierwszy raz gdy kontrowersyjna piosenkarka wcieliła się w tę rolę.


źródła zdjęć: http://www.nbcnews.com/, http://viva.pl/

11 komentarzy :

  1. Na jakich pokazach jeszcze była Gaga w roli modelki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thierry Mugler aw 2011 i otworzyła pokaż Philip Treacy w 2012.

      Usuń
  2. a czegoż ona nie robiła?? xD ona nawet zagrała w jednym odcinku American Horror Story,ale jeszcze nie dotarłam tego sezonu xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio??myślałam że tylko w jednym epizodzie :D

      martusia-16

      Usuń
  3. Wyglądała pięknie na tym pokazie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskoczyła mnie ta ciekawostka, fajny pokaz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz na tyle zasłania jej sylwetkę, że w zasadzie można by ją wziąć za profesjonalną modelkę :)

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  6. Bawi mnie pierwszy obrazek i jej wzrost w porównaniu do Kendall.
    Will your fave ever? Take my hand, slé Joanne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno jej nie widziałam. Pasują do niej te ubrania.

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy