Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
7 TRENDS FOR SPRING/SUMMER 2017 - DZIEŃ 6

Kwiaty to jeden z najpopularniejszych wzorów tego sezonu. Niemal całkowicie przejęły wybiegi. Nie są one nowością, bo przewijały się już w kreacjach projektantów w poprzednich latach. Ale dlaczego rezygnować z czegoś, co jest dobre i użyteczne. Po długiej, ponurej zimie trochę koloru nikomu nie zaszkodzi. W tym roku projektanci proponują nam kwiaty w total-lookach. W noszeniu kwiatów nie ma reguł. Najprostsza z nich to kwiaty na sukienkach. Lekkie, zwiewne zawsze sie sprawdzą. 

Kwieciste wzory proponują nam m.in. Balenciaga, Chloe, czy Michael Kors. Jeżeli kwiaty od stóp do głow to dla Ciebie za dużo, proponuję drobny, subtelny dodatek w postaci kopertówki, czy ciekawa spódnica. Resztę outfitu dobierz w kolorach ze wzorów kwiatów. A Ci odważniejsi niechaj szaleją i eksperymentują. Bo czemu by nie?

16 komentarzy:

  1. Stylizacje są takie... średnie :') Co do trendu jakoś tak zbrzydł mi się :) ale na pewno do niego kiedyś wrócę

    OdpowiedzUsuń
  2. W poście jest kilka błędów. W pierwszym i dziewiątym zdaniu są literówki, napisałeś "jednen", zamiast "jeden" i "zwiwne", zamiast "zwiewnie". W siódmym zdaniu natomiast jest błąd ortograficzny, napisałeś "regół", zamiast "reguł". Wydaje mi się, że pisząc posta automatycznie wyświetlają się zawarte w nim błędy, ale rozumiem, że nikt nie jest nieomylny.
    Lubię kwiatowe nadruki. Stylizacje są całkiem ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co najlepsze to właśnie robiłem poprawki i mi się widocznie nie zapisały. Ale dzięki ;)

      Usuń
  3. Druga mi się podoba, pierwsza już mniej, może przez tą kiepsko wykonaną spódnicę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatowe nadruki jakoś nigdy do mnie nie przemawiały, w tym sezonie o wiele bardziej podobają mi się haftowane roślinki. ;P
    Pierwsza stylizacja jest ładna, w drugiej nie pasuję mi ta bluzka. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Za wzorem nie przepadam i chyba nigdy mi się to nie zmieni xdd
    Stylizacje fajne, chyba bardziej mi się druga, bo w pierwszej jest spódnica, której nienawidzę xdd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wolę jednolite tkaniny od wzorzystych, ale druga stylizacja jest bardzo ładna :)

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiaty od razu przywołują mi na myśl wiosnę. Lubię nosić czasami zwiewne bluzki czy spódniczki w kwiaty. Spodobały mi się obie twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię sukienki czy spódnice w kwiaty. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w swojej prawdziwej szafie mam trochę takich i lubię czasem założyć stardollowy10

      Usuń
  9. ładne stylizacje, najlepsza moim zdaniem druga. wzór w modzie od zawsze, ale jakoś obojętny mi jest ten "trend"

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię tego wzoru,w życiu prywatnym w ogóle nie lubię co jest pstrokate xD raczej wolę pasy,kratę czy szachownicę,jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się pierwsza,ale zmieniłabym buty,bo dla mnie te buty są koszmarne ;d

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  11. Już mi się znudziły kwiatowe wzory

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne, szczególnie druga

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!