~1.650.000 wyświetleń
Ostatnie Komentarze
Komentatorzy Tygodnia (10)
TESTOWE

10 marca 2017

Take Me Back to Hell

 Hejka moi drodzy! 
Dziś mam lekkie opóźnienie ale po prostu już się nie wyrabiam. Tak więc na szybko streszczę :D
Ostatnio ktoś rzucił mi wyzwanie i poprosił o stworzenie aranżacji z tematem przewodnim "beton". Nie wiem czy o coś takiego chodziło, ale wydaje mi się ,że wyszło całkiem fajnie. Zielone akcenty dodają całości fajnego charakteru.

 A co Wy o tym myślicie?  Podoba się Wam? 
Jak zawsze zapraszam również na mojego bloga:

14 komentarzy :

  1. Zakochałam się w tej aranżacji <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Super, dokładnie o coś takiego mi chodziło :D Świetnie ci to wyszło, jestem pod wrażeniem :)

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Te zielone dodatki świetnie wyglądają w szarym pokoju. Bardzo nowocześnie, a w dodatku przytulnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przytulnie, świetnie, ale czy 'betonowo'?

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow Wow Wow! Genialne, chyba najlepsze twoje wnętrze! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. masz talent jeśli chodzi o aranżacje wnętrz :) uwielbiam Twoje propozycje, a ta to już totalnie wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Od teraz szary i zielony to mój nowy goal <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedna z najlepszych jakie widziałam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki :) wszystko świetnie ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne wnętrze :) uwielbiam zieleń w takim wydaniu więc ta aranżacja mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze moje "obrazy", świetna aranżacja! ♥

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy