~1.650.000 wyświetleń
Ostatnie Komentarze
Komentatorzy Tygodnia (10)
TESTOWE

17 marca 2017

Gdzie ta wiosna?



 Hej kochani? Jak tam Wam minął tydzień? Mi stanowczo za szybko, najpierw szkoła (jeżeli chcecie przeczytać pierwsze wrażanie zapraszam na bloga w sobotę wieczorem) , potem praca i już jest piątek. Nie nadążam już :) I chce już taką prawdziwą, cieplutką i zieloną wiosnę!
Na dzisiejszą aranżację nie miałam w ogóle pomysłu. Siedziałam pół dnia i nic, moja wena mnie opuściła. Postanowiłam jednak się nie poddawać i stworzyć coś pod gotowe wnętrze. Myślę, że całość prezentuje się naprawdę bardzo ładnie. 

A jak Wam się podoba? Co o tym myślicie? 
Jak zawsze czekam na Wasze opinie!
 

11 komentarzy :

  1. Bardzo ładna, przytulna aranżacja. Według mnie tylko lampa jest za duża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, tak wiosennie nic tylko usiąść i rozkoszować się promieniami słońca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowo, ale wszystko przemyślane i ładnie zaaranżowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak poprzednie wnętrze z zielenią, te też bardzo mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi to wnętrze nie przypadło do gustu.
    karolina10057

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolorystyka, genialnie podkreślona gra świateł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś tam zaburza mi proporcje całości ;/ Reszta fajna

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że w tym szaleństwie jest metoda (:
    czikkka

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy