Blog w dniu 18.08.2017 (ewentualnie 19.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


24 lutego 2017

Oboje wiemy, że mogłabym rozerwać cię na kawałki, jednocześnie malując paznokcie

Hej i czołem w kolejne piątkowe popołudnie!
Jak Wam mija dzień? Ja mam dziś dużo pracy a wieczorem wychodzę z przyjaciółką. A w najbliższy poniedziałek ruszam do nowej szkoły! Trochę się boje, trzymajcie za mnie kciuki. 

Dzisiejsza aranżacja była inspirowana wnętrzem, które widziałam na instagramie i bardzo mi się spodobało. Użyłam ostatnio mojego ulubionego połączenia czyli bieli i drewna. Czyż nie pięknie się razem komponuje? Ja jestem zakochana! 


Jak zawsze czekam na Wasze opinie! 
A przy okazji zapraszam na mojego odświeżonego bloga (dziękuje Kamil!!!)



10 komentarzy:

  1. Powodzenia w nowej szkole :)
    Wnętrze jest bardzo ładna, połaczenie bieli, drewna i zieleni to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aranżacja jest jak zwykle cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne wnętrze! :) Z chęcią wejdę na twojego bloga!
    Mój dzisiejszy dzień był ciężki..zostałam wylosowana na polskim do odpowiedzi i średnio dobrze sobie poradziłam. Mam nadzieję, że następnym razem pójdzie mi lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Zieleń ożywia wnętrze, rośliny są piękną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wnętrze, drewno i złoto to strzał w 10! Zmieniłabym może tylko ten plakat :D
    Powodzenia w poniedziałek!

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNA aranżacja, zresztą jak zwykle! ;)

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  7. Powidzenia w nowej szkole ;) faktycznie połączenie bieli i drewna jest takie proste ale za razem jak efektowne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko pięknie, też bardzo lubię połączenie bieli z drewnem, tylko może w mniej glamourowym wydaniu, więcej drewna i zieleni roślin niż połysku złota ;) Wymieniłabym tylko plakat.

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy