Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

23 stycznia 2017

Look at the style



Dzisiaj chciałam przedstawić prostą, aczkolwiek zwracającą uwagę stylizację AvrilkaTH13
Podoba mi się neutralna kolorystyka oraz zastosowanie różnych faktur materiałów.
 Świetny dobór ozdób w okolicy talii przyciągnął mój wzrok.
A Wy co myślicie o stylizacji? Podoba Wam się?


19 komentarzy :

  1. stylizacja bardzo ładna,ale ja to bym zdjęła skarpety xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. zbytnio nie podoba mi sie stylizacja, cos nie pasuje mi w spódnicy
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, szczególnie urzekł mnie pomysł na pasek - uwielbiam takie rozwiązania. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba.
    Włosy są przecudowne.
    karolina10057

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest świetna, taka oryginalna i nietuzinkowa :)
    Genialnie współgra z twarzą i włosami doll

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa stylizacja, ale mnie najbardziej urzekła twarz doll. Jest taka jakaś inna :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! Taka miła dla oka :) Jedynie co mi przeszkadza to skarpety, ale to może dlatego że nie jestem przekonana do połączeń typu skarpetki - spódnica czy skarpetki i buty z odkrytymi palcami :D Ale całościowo stylka świetna :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, dziewczęca ale jednak z charakterem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest po prostu idealna :)

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kolorystyka i całosc ! nic dodac nic ujac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow fenomenalna dawno mi się tak jakaś stylizacja nie podobała <3 te skarpetki wyglądają tu cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dollka ma spojrzenie jakby chciała kogoś zjeść :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  13. I znów, po co komentować stylizację, jak można coś kompletnie niezwiązanego wyśmiać.
    Outfit mi się bardzo podoba, na prawdę dobra kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tę użytkowniczkę, nie dość, że ma świetne stylizacje to jeszcze ma genialne projekty z design ;)
    Dizajner1\MorgaineLeFay.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie rozumiem zachwytu wyglądem doll, do mnie to "nie przemawia". Stylizację "kupuję", ale bez skarpetek. Połączenie szpilek ze skarpetkami nigdy mnie nie przekona.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja :) fajnie się zgrywa razem z tłem w apartamencie, a stylka ma piękne kolory :) Doll ma trochę twarz jakby była chora czy coś ale ten "wampirzy look" według mnie pasuje do całej scenerii :) Też macie wrażenie, że ona swoim strojem, twarzą i scenerią opowiada jakąś historię?

    Emli_

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy