Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

22 stycznia 2017

Komentator Tygodnia #2

Kolejny tydzień stycznia mija, więc czas na ogłoszenie wyników, ale zanim do tego przejdę, chcielibyśmy serdecznie podziękować za waszą aktywność!

W tym tygodniu (16.01-22.01.2017) komentatorem tygodnia zostaje xxlena4444xx (konto google: BracesMore)!

Otrzymujesz 30 stardollarów lub rzecz(y) z listy życzeń do 30sd  oraz specjalne miejsce w pasku bocznym i wpis do historii pod zakładką "Elita QoF"! Wystaw coś w bazaarze bądź dodaj ubrania do listy życzeń oraz poinformuj mnie na stardoll (dominikadomcia).

Kamil

12 komentarzy :

  1. Dziękuję bardzo :3 ludzie, komentujcie bo się opłaca jak widać ;) i dzięki temu dopiero teraz ogarnęłam że moja doll nie jest taka ładna jak myślałam xDDD
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ładna. Dodatkowo czyjego projektu ma włosy? Cudnie wyglądają. Gratuluję Ci.^^

      Usuń
  2. Należała ci się ta nagroda. Gratuluję!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    Jejku jak dawno mnie nie było tutaj i na sd :(

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy