Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Każdemu wolno kochać. To miłości słodkie prawo.
 Hej i czołem! Jak tam po sylwestrze? Wybawiliście się? Ja spędzałam ten wieczór dosyć spokojnie w gronie przyjaciółek :) Ogólnie rok zaczynam z jakąś mini deprechą :( 
Do dzisiejszej aranżacji zainspirowało mnie piękne wiejskie wnętrze. Zależało mi na tym by wykorzystać ciemną cegłę. Potem już samo poszło, idealnie mi tu pasowało złoto i zielone akcenty.

   Całość według mnie prezentuje się pięknie. Bardzo lubię takie klimaty i chciałabym kiedyś w podobny sposób urządzić swój dom. 
A jak podoba się Wam? Co myślicie o takich wnętrzach? 
Ja uciekam wpuścić sobie krople, ale z niecierpliwością czekam na Wasze opinie!

9 komentarzy:

  1. Jak przytulnie! Przepiękne wnętrze. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi się marzą takie cudne wnętrza u siebie! :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i bardzo przytulnie! Sylwester udany, dziękuję :D U mnie niestety też jakiś dół, ale wynika chyba z nadmiaru obowiązków. Mam nadzieję, że po sesji wszystko minie.

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie, skojarzyło mi się z Londynem, super pomysł że użyłaś niestandardowo ciemnej cegły, o delikatne paseteleowe wnętrza są fajne ale super zobaczyć od czasu do czasu coś z mocniejszym harakterem

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!