Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
Halloweenowe wyniki: klik!
Elita QoF, aktualizacja 06.11.2017!

27 stycznia 2017

I Don’t Wanna Live Forever

 Hej kochani :) Jak mija Wam dzień? Kto już ma ferie? Ja mam w sobotę rodzinną imprezę więc nie mam za dużo czasu. Widzieliście już teledysk do piosenki I dont't Wanna Live Forever? Ja jestem w niej zakochana i już się nie mogę doczekać filmu :D
Przechodząc do aranżacji to moja doll postanowiła wybrać się na duże zakupy do stolicy mody przed zbliżającym się wydarzeniem (na razie ciiii! Może niebawem i Wy dostaniecie zaproszenia ). 
Postanowiłam stworzyć sypialnię w której moja doll by nocowała podczas pobytu. Oczywiście pokój musiał być elegancki i z widokiem na miasto. A wszystko to w moich ulubionych kolorach. 

Jak Wam się podoba? Jak myślicie zakupy mojej doll były udane? 

14 komentarzy :

  1. Jejuu jak zwykle olśniewajaca aranżacja :D Ciekawe jaka cena za nocleg w tak eleganckim pokoju ;D
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię jasne wnętrza, a te niebieskie elementy ożywiają całość. Jest tu dużo artykułów, ale nie stwarza to poczucia, że panuje tu bałagan. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również z niecierpliwością czekam na Fifty Shades Darker <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauroczyło mnie użycie tej niebieskiej tabliczki LE, tak pięknie komponują się z nią wszystkie niebieskie dodatki. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle, wnętrze cudowne. Nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Zniewalające wnętrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie zimne, uwielbiam takie wnętrza :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna aranżacja, ostatnio zakochałam się w ciemnym granacie więc to raj dla mych oczu *.*
    jedyne co bym zmieniła, to lampkę przy łóżku. jej wzór trochę mnie razi ;)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyżbyś coś zapowiadała treścią posta? ;D
    Piękne połączenie kolorystyczne, cudowna aranżacja (zresztą jak zawsze xd) + zgadzam się z Sylwią, mimo ilości artykułów nie jest tłoczno

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama chciałabym nocować w takim pokoiku :) Bardzo przyjemne dla mojego oka, użyłaś moich ulubionych kolorów. Wszystko do siebie pasuje, poza tym, udało ci się użyć artykułów, z którymi mam problem, hah :D
    Zakochałam się w tym wnętrzu, nic dodać, nic ująć!
    Irmin888

    OdpowiedzUsuń
  11. wystrzalowy! taki nocny pokoik to moje marzenie. Ogolnie az chce sie patrzec bo jest na prawde niesamowity.

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy