Blog w dniu 18.08.2017 (ewentualnie 19.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


11 stycznia 2017

Dołącz do nas!

Moi drodzy! 
Macie szansę dołączyć do załogi QoF! 
Poszukuje jednej osoby, która tworzy piękne aranżacje i będzie w stanie pomóc mi raz w miesiącu przy kilku projektach. Szukam osoby która jest pewna,że znajdzie taki jeden dzień i nie zostawi nas po tygodniu.
 Czekam na kreatywne, chętne do współpracy i otwarte na nowe doświadczenia osoby! 
Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej piszcie bezpośrednio do mnie (3siostry).
Jestem również otwarta na Wasze pomysły. Jeżeli macie pomysł na nowy dział i chcecie go poprowadzić chętnie Was wysłucham i może to właśnie Ty zostaniesz nowym redaktorem!

8 komentarzy:

  1. To może być wasza szansa dołączyć do tak cudownego bloga, team'u jakim jest QoF :) Zgłosiłbym się jakbym umiał aranżować wnętrza ;D Ale ja już mam inne zadanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety aranżacje to nie moja mocną strona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moze znacie kogoś kto robi fajne rzeczy, żeby się go zapytać czy nie chce do nas dołączyć

      Usuń
    2. Mi niestety nikt nie przychodzi na myśl :/

      Usuń
  3. Zgadzam się z tym co piszę @kamilwiczem. Dołączenie tutaj mogłoby być cudownym doświadczeniem, jednak nie posiadam raczej umiejętności aranżowania wnętrz.
    Powodzenia w szukaniu oodpowiedniej osoby!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dopiero niedawno zaczęłam interesować się aranżacją wnętrz i jeszcze mój poziom raczej nie nadaje się na QOF, ale mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto podzieli się swoją twórczością! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy