Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Coraz bliżej święta...
Nowe wnętrze w moim apartamencie? Czemu nie! Kto ciekawy ten zagląda :D 


Wszyscy gotowi do świąt? Ja ja w zasadzie dopiero zaczynam intensywne przygotowania... Doczekać się jednak już nie mogę. Uwielbiam święta Bożego  Narodzenie i to że mogę spędzić ten czas z rodziną. 
Oczywiście jak co roku również i w moim stardollowym apartamencie pojawia się świąteczny wystrój. Już jakiś czas temu miałam pomysł na to jak ma ta aranżacja wyglądać jednak mam sporo pracy i dopiero ostatnio miałam chwilę by się tym zająć. 











 Jak pewnie zauważycie niektóre elementy są wam już znane :) Sypialnie widzieliście już wcześniej w jednym z moich postów. Już wtedy wiedziałam, ze znajdzie się ona w świątecznym pokoju ponieważ uwielbiam ją. Postanowiłam wykorzystać również swoją inspirację z tamtego tygodnia. Białe meble i złote dodatki to moim zdaniem strzał w dziesiątkę!

Uwaga! Jestem osobą która uwielbia rozdawać prezenty. Dla tego w tym wyjątkowym okresie mam dla Was mała niespodziankę :) Z pośród komentujących wylosuje 4 osoby które dostaną wybraną rzecz z poniższego obrazka. 



Jak Wam się podoba dzisiejsza aranżacja? Macie już swoje świąteczne pokoje w stardollowych apartamentach? 
Jak zawsze czekam na Wasze opinię! 


20 komentarzy:

  1. O rany, mogłabym tak mieszkać. Wygląda wyjątkowo elegancko i luksusowo. Mam białą podłogę w mieszkaniu (a mieszkanie prawie bez mebli), więc w zasadzie mogę tę aranżację traktować jako realną inspirację :D

    majowa_pani

    PS Nie jestem pewna czy mamy od razu wybrać numer rzeczy jaka nam przypadła do gustu, czy sama je rozdzielisz, ale na wszelki wypadek napiszę, że czwórka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoś sie po 20sd z poprzedniego postu ☺

      Usuń
    2. O rany, zapomniałam! Haha, to jak nagle znaleźć pieniądze w kieszeni spodni :D

      Usuń
  2. Świetny widok zza okna *-* Sama go robiłaś czy to wnętrze? A aranżacja przytulna, świąteczna i po prostu piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To obrazek ze sklepu DIY, z tego co się orientuję, nie kosztuje majątku :)

      majowa_pani

      Usuń
    2. Dokładnie, jest to widok z DIY :)

      Usuń
  3. Kocham to wnętrze,zwłaszcza wejście do sypialni i widok na okno.😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wnętrze! Zgadzam się że najlepsza jest sypialnia :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne aranżację. Ja również nie mogę doczekać się świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny pokoik,widoczek za oknem....Brakuje mi jeszcze mogą i kawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny pokoik,widoczek za oknem....Brakuje mi jeszcze mogą i kawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne wnętrze, zdecydowanie mogłabym w nim zamieszkać :') bardzo klimatyczny :)

    aj, marzy mi się torebka :'D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny pokój <3 Szczególnie ta część z salonem

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Profesjonalnie zaaranżowałaś wnętrze! Uwielbiam pokoje przepełnione delikatnymi i subtelnymi kolorami. Czuję lekki niedosyt, ponieważ brakuje trochę ozdób świątecznych. :)
    Co do prezentów to spódnica jest rewelacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wnętrze, szczególnie podoba mi się część z białym fotelem i choinką.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna aranżacja <3 ja się do losowania nie zgłaszam jakby co ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne wnętrza :D az nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  15. To aż straszne, że w ogóle nie odczuwam tej całej bajkowej atmosfery świąt :( Szarno i mokro za oknem, nie ma się ochotę na nic, a jeszcze trzeba wydawać pieniążki na prezenty, które chociaż kocham rozdawać nie martwiąc się o ich cenę, to poszukiwanie jest męcząco męczące :D w domu nawet choinka nie stoi, więc dobrze, że na stardollu mogę poczuć odrobinę tej magii. Stworzony apartament jest cudny, trafiłaś idealnie w moje gusta i to miłe, że pod choinką już czekają prezenty ^^
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!