Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

12 listopada 2016

Autumn


Dzisiaj bez dłuższego opisu bo czekam na LE, mam nadzieję że mnie zaskoczą.
Mam dla Was jesienną, ciemną stylizację, którą przełamałem intensywną czerwienią


Top - It Girls / Spodnie - Special Offer / Pasek - BBizou / Torba - Fendi / Buty - PPQ 

Dajcie znać co myślicie!


14 komentarzy :

  1. też czekam na LE XD
    Zawsze jak nie czekam to widzę kolekcję od razu jak dodają, a jak czekam to nie ma jej i nie ma...
    Ładna stylka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również ocekuję na LE już 2 h siede na kompie. Poza tym stylizacja obłędna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam nadzieję, że tym razem LE będzie nieudane, bo nie mam statusu. :')
    Stylizacja bardzo przyjemna. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No tym razem się postarałeś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy w końcu będzie to LE!!???

    Ładna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna!
    Nie jestem SS więc nie czekam, nawet nie ma mnie w domu :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też czekam na LE a stylizacja fenomenalna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, stylizacja przecudowna, urzekła mnie niesamowicie! :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Wspaniale komponują się te kolory.

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy