Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style

Ze zgłoszeń wysłanych do dzisiejszego postu wybrałam stylizację 
tysioook.
Moim zdaniem kolor stylizacji to miła odmiana widoku pogody za oknem.
Wydłużony krawat i złoty naszyjnik podkreślają elegancki styl outfitu. Całość pozytywnie nastraja.


A Wam jak podoba się ta stylizacja?
Jeśli chcesz aby i Twoja stylizacja trafiła do działu Stylista stardoll podpisaną prześlij na adres email:
konkurs-qof@wp.pl 


Obserwuj nas także na :
 TWITTER,  FACEBOOK, PINTEREST,

12 komentarzy:

  1. To ja xD
    Próbowałam zrobić coś pod te włosy, bo jedyny kolor w jakim dobrze wyglądały to różowy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, nie za słodko w sam raz :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna. Miło, że w halloween można zobaczyć jakąś nie upiorną stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna odskocznia od halloweenowych upiorów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna twarz pasująca do stylizacji. Łapka oczywiście w górę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna stylizacja ale ,musze tez pogratulowac pieknej twarzy ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem przekonana nie pasuje mi dobór dodatków, a dokładniej buty, torebka i naszyjnik bo baza była dobra

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemna, uczepiłabym się tylko butów, bo po prostu nie lubię platform. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka truskawkowa babeczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Boska stylka, na dodatek w mojej ulubionej kolorystyce. :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!